Prøver å skrive oppgave - det er så fint vær uteGod morgen.
Sitter og skriver handleliste for senere i dag, hva driver dere på med?
Vis vedlegget 322641
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøver å skrive oppgave - det er så fint vær uteGod morgen.
Sitter og skriver handleliste for senere i dag, hva driver dere på med?
Vis vedlegget 322641
Gikk greit - ble 40 min forsinkelse og hun stakk meg i høyre arm selvom det pleier å gå bedre med venstre - tar et glass og heldigvis spør jeg om det er da den rhesus neg antistoffer? hun bare uh nei skal du ha den? da må jeg ta den andre armen ogsåLykke til

Godt å være ferdig. Her jobber mannen og jeg har overoppsyn med ungene så handletur blir i kveld.Da var jeg ferdig med handling for denne gang![]()
Jeg har tatt påskeferie, så tok det nå tidlig på dagen i håp om at det var færre i butikken daGodt å være ferdig. Her jobber mannen og jeg har overoppsyn med ungene så handletur blir i kveld.
Jeg har tatt påskeferie, så tok det nå tidlig på dagen i håp om at det var færre i butikken da
Oooh!Kom brått på av vi har bryllupsdag om en uke![]()
Ikke noe rundt, men skal nok feire litt likevelOooh!
Ja jeg syns det bør detIkke noe rundt, men skal nok feire litt likevel![]()
Kjekt å markere det.Ikke noe rundt, men skal nok feire litt likevel![]()
Vakker himmel
Handletur blir ikveld her også, kom hjem fra jobb 15.15 med innmari skallebank. Lenge siden jeg har hatt så vondt, var helt kvalm og skjelven. Begynner å bli tøft på jobb, å se hvor dårlige de eldre blir av å ikke kunne få besøk av familie. Alarmtlf som nok har ringt oppi 30-35ganger, da i tillegg til alt annet som skal gjøres.Godt å være ferdig. Her jobber mannen og jeg har overoppsyn med ungene så handletur blir i kveld.
Handletur blir ikveld her også, kom hjem fra jobb 15.15 med innmari skallebank. Lenge siden jeg har hatt så vondt, var helt kvalm og skjelven. Begynner å bli tøft på jobb, å se hvor dårlige de eldre blir av å ikke kunne få besøk av familie. Alarmtlf som nok har ringt oppi 30-35ganger, da i tillegg til alt annet som skal gjøres.
Vi gjør så godt vi kan, men det er ti brukere med vidt forskjellige behov på 3-4ansatte så kan ikke bli det samme som når familie og pårørende er der![]()
Du er sterkHandletur blir ikveld her også, kom hjem fra jobb 15.15 med innmari skallebank. Lenge siden jeg har hatt så vondt, var helt kvalm og skjelven. Begynner å bli tøft på jobb, å se hvor dårlige de eldre blir av å ikke kunne få besøk av familie. Alarmtlf som nok har ringt oppi 30-35ganger, da i tillegg til alt annet som skal gjøres.
Vi gjør så godt vi kan, men det er ti brukere med vidt forskjellige behov på 3-4ansatte så kan ikke bli det samme som når familie og pårørende er der![]()
Syns man bør være streng med det og si til dine barn at det ikke går å være på andres trampoliner hvis den er mindre enn deres rett og slett.Bahh, jeg er så usikker på dette med trampolina.
Vi setter den opp enten nå eller i morgen tidlig. Men hvor mange oppå? Den er 4 meter. Så i teorien skal de klare å holde avstand.
Vi sier innledende max 2 som ikke bor i samme husstand. Tre dersom det er våre tre.
Mellomste får lov å være sammen med naboen, men da kom på kjøpet den andre lekevenner til naboen. Som jo dukker opp her før vi har spist frokost, hjemom for middag og tidvis tilbake til etter jeg har lagt minstemor. (de var ute like utenfor vinduet hennes til litt over 8 en kveld i helga)
Sånnsett greit nok, to er jo lov. Greia er at de andre mødrene er ikke så strenge som oss, så de jentrne får leke inne også. Det får ikke min.
Jeg ser for meg ramaskrik om de ikke får være på trampolina alle tre. Alternativt smetter naboen sin opp, den er en meter midnre enn vår, og tillater tre. Med hodene sånn ca i "lus hopper glatt fra den ene til den andre" avstand.
De har beskjed om avstand. De holder ca en halv meter maks har jeg opplevd i dag. Det gikk bedre når de hadde ski, det gir nødvendigvis avstand
Syns man bør være streng med det og si til dine barn at det ikke går å være på andres trampoliner hvis den er mindre enn deres rett og slett.