Skravletråden for april

:hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20200405_184917_com.facebook.katana.jpg
    Screenshot_20200405_184917_com.facebook.katana.jpg
    23,1 KB · Visninger: 11
Så videoklipp tidligere i dag med litt sånn tanker rundt tiltakene nå om dagen
Vi sitter alle i en båt som lekker så vi øser ut vann og har gjort det i tre uker nå - men vi kan ikke bare slutte å øse fordi vi ser bedring - vi må øse ut vannet helt til hullet er tetta igjen ellers synker vi.

Jeg synes egentlig denne tiden er gått voldsom fort...dagene bare forsvinner fra meg

At det har gått over tre uker er helt rart å tenke på. Dagene går fort ja.

Da var første dødsfall i kommunen skjedd, en hjemmeboende eldre mann. Vil tro at sjefen hadde sagt fra hvis det var på vår sone.

Frykter ikke korona jeg heller, men jeg har forhøyet temperatur. Ikke feber. Rundt 37,8 i dag og det er ikke den eneste dagen litt rart, vkeg er vanligvis ikke over 37 på morgenen og ikke over 37,5 på dagen heller.

Føler meg ikke syk, mmedner er litt rart.

God morgen. Siden jeg etter planen avspasserer nå i påskeferien har jeg ikke stått opp enda. Mannen jobber og er godt igang. Jeg tenkte lage frokost når ungene er klare, men jeg har ikke sett dem. Eldste har brukt nettbrett i en time så han har nok vært på badet uten at jeg har sett noe til ham, men mellomste har ikke tatt ibruk nett (har oversikt på det i en app, og kan låse tilgangen om jeg vil, pr enhet de disponerer) så hun sover trolig.
Yngstemor har stått opp, hun tilbringer siste del av natta i vår seng og ble lei av å logge og kose, så hun gikk opp og fikk faren til å sette på barnetv.

Da er alle i huset våkne.

Back
Topp