Skravletråd

Hjemme fra jobb i dag fordi jeg hoster til jeg brekker meg. Jobber med mennesker så det er ikke noe særlig å hoste rundt da.. hvis jeg orker en tur på apoteket så tenkte jeg å kjøpe digital test :) .
Det hørtes ikke noe særlig ut. God bedring!
Flere apotek faser ut Clearblue, men de har på Sparbutikker om du ikke finner på apoteket.

Det hørtes ikke noe særlig ut. God bedring!
Flere apotek faser ut Clearblue, men de har på Sparbutikker om du ikke finner på apoteket.
Ah, det visste jeg ikke. Da får vi bare se om de har, det er ingen Spar i nærheten her. Har prøvd å sove mer frem til nå og hoster og hoster.. -.-

Ah, det visste jeg ikke. Da får vi bare se om de har, det er ingen Spar i nærheten her. Har prøvd å sove mer frem til nå og hoster og hoster.. -.-
Kan godt være at de har på apotek i nærheten altså. Her er det meste faset ut, får til nød tak i en topakning, men ikke fremme i hyllene :oops:

Kan godt være at de har på apotek i nærheten altså. Her er det meste faset ut, får til nød tak i en topakning, men ikke fremme i hyllene :oops:
Vet du hvorfor? Skulle jo tro at det er noe som selger godt? :p

Vet du hvorfor? Skulle jo tro at det er noe som selger godt? :p
Avtalen mellom partene er vel ikke god nok kanskje, og da lager dem heller plass til noe annet. Graviditetstester kan man få tak i over alt stort sett nå, så ikke nødvendigvis det som selger best. :dead:
Var jo en periode apotek, i hvert fall en av kjedene faset ut Otrivin Comp pga uenigheter ang. LUA. Salg i butikk.

Back
Topp