Skravletråd

Ja, har bestilt begge, gjorde det da jeg følte meg trygg på at det i alle fall ikke ble noen kjemisk. Har tidlig ultralyd i uke 8, og første time til jordmor i uke 9.

Det må du ikke gjøre:Heartpink de er jo her for å hjelpe oss!
Hvordan vet man om det ikke blir kjemisk eller ei? Sorry viss jeg virker helt dum nå. Men jeg er så redd for kjemisk (har jo lest litt om det).

Vi fortalte til foreldrene mine igår. Og søsteren min (som allerede visste det, hun fikk vite det først :laughing002) og hennes mann. Pluss har sagt det til sjefen og 3 kollegaer da det er vanskelig å holde det hemmelig i mitt yrke mtp tilrettelegging osv. jobber bare langvakter men måtte kaste inn håndkleet nå kl.16.15 pga økende smerter og begynt å spotte igjen. Sa jeg kunne komme et par timer imorgen også for å hjelpe litt fra morgen av (om ikke det eskalerer i dag). HATER DEN SAMVITTIGHETEN!

Slik delte vi nyheten med foreldrene mine :Heartred

Vedlegg

• IMG_6550.jpeg
    IMG_6550.jpeg
    491,7 KB · Visninger: 11
Hvordan vet man om det ikke blir kjemisk eller ei? Sorry viss jeg virker helt dum nå. Men jeg er så redd for kjemisk (har jo lest litt om det).
Ikke meg du spør, men svarer likevel. Kjemisk er en spontanabort før uke 5. Jeg opplevde det i høst. Da fikk jeg positiv test 9dpo med positiv digital 1-2 uker, testene økte litt et par dager, stoppet opp og så ble de svakere igjen. Begynte å blø da testene var blitt negative igjen et par dager etter ikm.

Ikke meg du spør, men svarer likevel. Kjemisk er en spontanabort før uke 5. Jeg opplevde det i høst. Da fikk jeg positiv test 9dpo med positiv digital 1-2 uker, testene økte litt et par dager, stoppet opp og så ble de svakere igjen. Begynte å blø da testene var blitt negative igjen et par dager etter ikm.
Huff, ny frykt låst opp..komme meg fordi den magiske 5 uker grensa da. Og så 6 og så 12 og så 17 og 23 og fødsel :laughing002

Ja, det var det samme som skjedde med meg, fra positiv test til negativ, og så blødning. Så synes det var en kneik nå, å komme til 5+0.

Back
Topp