Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

vil ikke havne i dragsuget 

Helt enig, er sykt kjedelig og vanskelig å holde det hemmelig!Veldig spennende å dele nyhetenVi skal også på påskeferie og treffe masse familie! Kommer nok til å fortelle om graviditeten til foreldrene mine og bestemoren min. Umulig å holde kjeft syns jeg
Vi har forresten også en 2-åring født i desember 2023, @Kaffekanne![]()
vet at unnfangelse/eggløsning var ca. sju dager tidligere denne gangen.
hva er tilfeldigheten for at vi er tre i den situasjonen??Jeg har også en liten født 9.desember 23( termin 7.12). Nå er foreløpig termin 10.desember. Så litt gøy![]()
Wow, så gøy! Det er godt gjort, da blir jo dette veldig spennende for vår delDa har vi født samme dag, Kiro! Forrige gang var termin 10. desember, men han kom den 9.menstermin nå er på bursdagen hans, så det er jo reprise rett og slett
hva er tilfeldigheten for at vi er tre i den situasjonen??
min er født 17.12 i 23, han kom 13 dager etter termin.
Og så skal jeg komme tilbake igjen allerede.Jeg venter med å bestille jordmor til etter Otul. Husker da jeg mistet I uke 12 og måtte ringe helsestasjonen for å avlyse... det var ikke noe kjekt. Og så tenker jeg å bestille meg en time til lege i uke 8/9, og kanskje en privat tul i uke 7/8.Har noen tatt kontakt med jordmor eller lege, eller når har dere tenkt å gjøre det?
Bare tiden kunne begynne å gå litt fortere nå, såDet skjønner jeg.Jeg venter med å bestille jordmor til etter Otul. Husker da jeg mistet I uke 12 og måtte ringe helsestasjonen for å avlyse... det var ikke noe kjekt. Og så tenker jeg å bestille meg en time til lege i uke 8/9, og kanskje en privat tul i uke 7/8.![]()