Kjenner at nå ble jeg utålmodig. Kan ikke den lukkede gruppa bli klar snaaart??

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kjenner at nå ble jeg utålmodig. Kan ikke den lukkede gruppa bli klar snaaart??![]()
![]()
Kanskje det kommer ikveld? Eller er forumansvarlig ansatt her?Tenkte akkurat på det, nå er vel arbeidsdagen i dag snart over også
Jeg fikk ikke noe babyshower, kanskje det er derfor jeg er sur kjerring?Syns babyshower er en hyggelig ting jeg.Hvorfor skal man ikke gi den kommende moren litt ekstra oppmerksomhet nærme fødsel. Mye heller det enn fult kjør når den nyfødte er der. Om man vil komme med hjemmelaget mat etter fødsel står man vel fritt til det? Jeg har aldri fått det.
Gender reveal party derimot. Det er litt voldsomt og styrete for min del, men to each their own!
Kanskje det kommer ikveld? Eller er forumansvarlig ansatt her?
Jeg fikk ikke noe babyshower, kanskje det er derfor jeg er sur kjerring?

Oppblåsthet og at formen svinger er suuuuper vanlig. Men følg med på utfloden da det er veldig vanlig å få soppinfeksjon i svangerskap!Spør dere siden dere virker som dere har erfart alt.
Jeg er uke 8+0 i dag, første graviditet. Har frem til nå vært i veldig bra form men akkurat i dag er det ganske jævlig, små smerter i magen og veldig oppblåst. Opplever svære klumper med utflod som kommer men det er ikke antydning til blod i det, det er mer gulhvitt
Er bare så veldig bekymra for om noe er galt, men så lenge det ikke er blodig så føler jeg det burde gå bra, bare en dårlig dag?

Takk , det gjør jeg absolutt, er livredd for blod, aldri fulgt så godt med noen gang , men må vel bare komme seg gjennom, mest sannsynlig går det jo fint, men blir så opptatt av ALLE endringerOppblåsthet og at formen svinger er suuuuper vanlig. Men følg med på utfloden da det er veldig vanlig å få soppinfeksjon i svangerskap!

Kjenner følelsen. Fikk en dråpe blod på papiret i sta og nå krisemaksimerer jeg fullstendig.Takk , det gjør jeg absolutt, er livredd for blod, aldri fulgt så godt med noen gang , men må vel bare komme seg gjennom, mest sannsynlig går det jo fint, men blir så opptatt av ALLE endringer![]()
vet jo godt at litt blødning er fullstendig normalt og ikke farlig, men frykten roper høyere enn fornuften akkurat nåDet akkurat det, krisemaksimering på sitt beste har ikke fortalt om graviditeten til så mange heller enda så har helst bare samboer å støtte meg på, han er fantastisk han,men det nytter lite å snakke om "mensmurringer" eller "stikk i livmora" med han , han skjønner jo ikke stakkarsKjenner følelsen. Fikk en dråpe blod på papiret i sta og nå krisemaksimerer jeg fullstendig.vet jo godt at litt blødning er fullstendig normalt og ikke farlig, men frykten roper høyere enn fornuften akkurat nå

Hvor? Finner ikke den jeg?Skjult gruppe er åpen!!![]()
Den forsvant igjenHvor? Finner ikke den jeg?

Ja den forsvant her også .. men kanskje den er oppe å går så fort folk melder seg opp til å bli med i den? Jeg har hvert fall sendt PM til tilgangsansvarlig @AilOn om å få være med i den skjulte gruppenHvor? Finner ikke den jeg?

Hehe.. nei.. eller var faktisk et vennepar innom med brød og pålegg! Det var sykt digg!Men fikk du hjemmelaget mat etter fødsel da? For hadde jeg kunnet velge hadde jeg tatt mat etter fødsel. Men om man ikke får det engang så er j banyshower bedre enn ingenting![]()
Den forsvant igjen![]()
Ja den forsvant her også .. men kanskje den er oppe å går så fort folk melder seg opp til å bli med i den? Jeg har hvert fall sendt PM til tilgangsansvarlig @AilOn om å få være med i den skjulte gruppen![]()
Hvor? Finner ikke den jeg?
Krysser fingrene for deg i morgenEr så redd for den ultralyden i morgen…. Ettermiddagen har vært to tre timer helt uten kvalme. Så jeg vet på en måte hva som venter meg i morgen tror jeg, selv om magefølelsen har vært bedre i dag..

Krysser fingrene for at det går bra i morgen.Er så redd for den ultralyden i morgen…. Ettermiddagen har vært to tre timer helt uten kvalme. Så jeg vet på en måte hva som venter meg i morgen tror jeg, selv om magefølelsen har vært bedre i dag..