Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo en veldig stor greie da, så sånn sett forståeligVanligvis ikke, det som er så rart. Vanligvis tenker jeg alltid positivt på ting og tenker at det ikke er vits å tenke negativt og tro det verste før det er behov for det.
Nå i februar var jeg overbevist over at jeg og gubben ikke klarte å få barn, og vi var på nippet til å bestille sjekk av oss hos privatklinikk i Trondheim for p sjekke om vi kan få barn. Så jeg krisemaksimerer tydeligvis når det kommer til dette, m3n ingenting annet![]()

Jeg spiste så mye til lunsj at jeg fortsatt har vondt i magenNå er jeg så lei av å alltid være stappmett.
Jeg spiste så mye til lunsj at jeg fortsatt har vondt i magen

Det blir før 12 ukers grensa for vår del. Hvis alt ser bra ut i morgen vil vi si det når jeg er 7+0. Blir uansett naturlig å dele med familien i påska, når jeg er 8 uker ++. Er veldig lite sannsynlig at noe skal skje etter man har hørt et bankende hjerte.Vi har ikke turt å si noe til barna før vi passerer 12 ukers grensa, hvordan tenker dere der?
Ja det er sant! Er noe med det å ha vært på ultralyd å fått den bekreftelsen førstDet blir før 12 ukers grensa for vår del. Hvis alt ser bra ut i morgen vil vi si det når jeg er 7+0. Blir uansett naturlig å dele med familien i påska, når jeg er 8 uker ++. Er veldig lite sannsynlig at noe skal skje etter man har hørt et bankende hjerte.

Gratulerer så gøy!Hurra. Et lite bankende hjerte på ultralydDa blir det vel to spente brødre i kveld
Ta en morgenprøve når det har ligget lengst mulig i blæren Og hvis vedvarende proteiner i urinen skal det uansett også følges opp så jeg hadde forsøkt på nytt i morgen tidlig. Lav terskel for dyrkning uansett hos gravide så ved symptomer ta kontakt med legekontoretNoen som har peiling på UVI?
I går hadde jeg utslag på leukocytter og protein. I dag morges kun protein. Jeg har skjønt at det skal lite til å forurense en test, så protein alene ikke er avgjørende.
Jeg har ikke vondt i fiffi når jeg tisser men jeg får vondt nederst i magen. Mener å huske fra forrige svangerskap at jeg ikke hadde noen symptomer utenom kynnere, men nå slår jo ikke stixen ut heller så da blir jeg usikker.
Ta en morgenprøve når det har ligget lengst mulig i blæren Og hvis vedvarende proteiner i urinen skal det uansett også følges opp så jeg hadde forsøkt på nytt i morgen tidlig. Lav terskel for dyrkning uansett hos gravide så ved symptomer ta kontakt med legekontoret![]()
går fort! Plutselig har vi skjult!
(ligger oppå meg atm) 
Savner å ha kattElsker at katten nå kommer til meg i stede for samboeren. Elsker at katten er sååå kontakt søkende på meg nå!![]()
(ligger oppå meg atm)
![]()

Så braUltralyden i dag gikk fint. Alt så bra ut, ble satt litt frem. Så spennende å se om de på OTUL mener det samme når jeg skal på det. Inntil videre holder jeg på mensterminen.
har du fått time til otul?
Har det aaaalt for lett tilgjengelig jeg klarer ikke motstå 
Nei, men ikke bestilt første svangerskapkntoll enda. Men sykehuset her sender fort ut når de får henvisningSå brahar du fått time til otul?