Skravletråd

Altså jeg SPISER OG SPISER OG SPISER SÅ MYEEEEE. Konstant stappmett men stapper i trynet likevel. Orker ikkkkkeee meg selv. Håper jeg er i form til å gå på jobb etterhvert ellers skal det bli en snål vektoppgang…. :facepalm:
Jeg har også blitt mer sulten og fysen de siste dagene. Må spise meg en rute sjokolade mens jeg lager middag typ også mer trøtt. To dager igjen til ultralyd. Er sååå spent

Gått opp 2,5 kg siden positiv test for 1,5 uke siden….? Not great.

Last edited:
Jeg unngår å veie meg, men buksene snakker for vekta..

Ja, jeg er så oppblåst at jeg ser gravid ut allerede.. men stapper jo i trynet hvert sekund jeg er våken. Nå har jeg ikke spist noe siden 18.00 og er fortsatt stappmett pga alt annet jeg har spist i dag. Det er jo ikke bra :hilarious:

Var innstilt på å vente m ultralyd til tul på sykehuset men etter å ha vært på forumet her blir jeg påvirka:) og får lyst til å bestille en privat Likevel.. men neste uke er mannen borte så måtte blitt uken etter. Men da er jeg jo etter mens allerede i uke 9 sååå nei vet ikke.. kommer anpå om jeg får tul i uke 11 eller uke 13 også. Men skal ikke til fastlegen før om to uker og han får ikke sendt henvisning før da heller så.. dagens dilemma

Var innstilt på å vente m ultralyd til tul på sykehuset men etter å ha vært på forumet her blir jeg påvirka:) og får lyst til å bestille en privat Likevel.. men neste uke er mannen borte så måtte blitt uken etter. Men da er jeg jo etter mens allerede i uke 9 sååå nei vet ikke.. kommer anpå om jeg får tul i uke 11 eller uke 13 også. Men skal ikke til fastlegen før om to uker og han får ikke sendt henvisning før da heller så.. dagens dilemma
Nei da er det jo påske å vil jo være i uke 10 da på privat ul isåfall

Åh, teller ned til morgendagens ultralyd. Under et døgn igjen nå. Om alt går bra skal vi dele det til barna på ettermiddagen de har så lyst på en småsøsken og spør etter det hver dag
Vi har ikke turt å si noe til barna før vi passerer 12 ukers grensa, hvordan tenker dere der?

Vi hadde litt samme dilemma når vi skulle bestemme oss for om vi skulle dra privat eller ikke. Privatklinikken vi kan dra til hadde kun ledig i dag (6+3, kanskje kortere), også var neste ledig 08. april og da er jeg 9+3.
Bestemte oss derfor å dra nå bare for å få bekreftet at det er noe der og at den sitter i livmoren :love017

Vi hadde litt samme dilemma når vi skulle bestemme oss for om vi skulle dra privat eller ikke. Privatklinikken vi kan dra til hadde kun ledig i dag (6+3, kanskje kortere), også var neste ledig 08. april og da er jeg 9+3.
Bestemte oss derfor å dra nå bare for å få bekreftet at det er noe der og at den sitter i livmoren :love017
Ja skjønner den! Det gjorde vi og med første hos oss.

Har du vært på UL nå?

Du er sånn type som forbereder deg på det værste?
Vanligvis ikke, det som er så rart. Vanligvis tenker jeg alltid positivt på ting og tenker at det ikke er vits å tenke negativt og tro det verste før det er behov for det.
Nå i februar var jeg overbevist over at jeg og gubben ikke klarte å få barn, og vi var på nippet til å bestille sjekk av oss hos privatklinikk i Trondheim for p sjekke om vi kan få barn. Så jeg krisemaksimerer tydeligvis når det kommer til dette, m3n ingenting annet :hilarious:

Back
Topp