Det står forklart i den "velkomnen til termingruppe" tråden helt øverstEr det kun 5k som er kretierie for lukket forum? Å kan man se det noen plass? Aldri satt meg inni det greiene der.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det står forklart i den "velkomnen til termingruppe" tråden helt øverstEr det kun 5k som er kretierie for lukket forum? Å kan man se det noen plass? Aldri satt meg inni det greiene der.![]()
Jeg har. Brukte den forrige gang, men er så lenge siden at jeg husker ikke når jeg først fant hjertelyden selv. Men vet det var før uke 12. Er 7+1 selv, og tørr ikke ennå - fordi jeg vet jeg bare blir stressa av å ikke finne noe.Noen som skal kjøpe doppler? Eller allerede har?
Sjå der jaDet står forklart i den "velkomnen til termingruppe" tråden helt øverst![]()
menne, bør vi kikke begynne å diskutere et nick? Blir vel litt innlegg der også 
Absolutt! Aldri for tidlig for detSjå der jamenne, bør vi kikke begynne å diskutere et nick? Blir vel litt innlegg der også
![]()
Bestilte nettopp time til privat ul når jeg er 8+3. Det er over en mnd til
skulle så gjerne hatt ul tidligere også, men ville vente til minst 8+0 for da er det litt kjekkere å se. Håper så inderlig jeg får sett en liten bamsemums. Klarer ikke egentlig å roe nervene før jeg har fått sett at det ER en liten inne der som ligger på riktig plass og har hjerteslag... Men tar oss ikke råd til så mange ultralyderTenkte egentlig å vente til rundt da jeg også, men har ikke sjans til å vente så lengeLitt utålmodig er jeg nok..Bestilte nettopp time til privat ul når jeg er 8+3. Det er over en mnd til
skulle så gjerne hatt ul tidligere også, men ville vente til minst 8+0 for da er det litt kjekkere å se. Håper så inderlig jeg får sett en liten bamsemums. Klarer ikke egentlig å roe nervene før jeg har fått sett at det ER en liten inne der som ligger på riktig plass og har hjerteslag... Men tar oss ikke råd til så mange ultralyder
Er så redd for at det ikke skal være noe inni der eller at det er svangerskap utenfor livmor at jeg måtte bestille så snart det KAN ses noe der inne. Vil være 6+3 i følge sist mens og 6+1 i følge eggløsning når jeg skal!