Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
alt for utåmodig på å se om det går bra!! Men tenk om vi tat ultralyd denne uka og det fortsatt ikke er noe? Er det bedre enn dagen påskeferien starter for sønnen min? Er forresten super sliten, blir anpusten og svett av ingenting, mulig pga en av støttemedisinene?
Ble mange tanker her
Det er seigt å vente ja, men plutselig er du der! Hvor langt på vei er du nå siden du utsatte?Noen som har noen forslag til hvordan jeg skal oppholde hjernen mens vi venter på å ta ultralyd fredag neste uke? Kjenner den blir seig altså! Vi utsatte ultralyden vi skulle ha i morgen fordi det ble så tett på den hvor det kun var plommesekk og fostersekk, men akkurat nå føles det helt nødvendig med en ultralyd før detalt for utåmodig på å se om det går bra!! Men tenk om vi tat ultralyd denne uka og det fortsatt ikke er noe? Er det bedre enn dagen påskeferien starter for sønnen min? Er forresten super sliten, blir anpusten og svett av ingenting, mulig pga en av støttemedisinene?
Ble mange tanker her
![]()
Da har vi ul samme dagEndte med å bestille ul på fredagen. Ingen av de andre dagene fikk vi barnevakt til gutta, så da blir det fredag i lunsjen.![]()

I følge eggløsning er jeg 6+5 i dag, men i følge ultralyden jeg tok på torsdag muligens ca en uke kortere. Fikk beskjed da om at jeg burde komme tilbake om 14 dager, så da utsatte jeg heller den timen jeg hadde hos fertilitetsklinikkenDet er seigt å vente ja, men plutselig er du der! Hvor langt på vei er du nå siden du utsatte?
Og lykke til, til degSpennende.Lykke til.
![]()

Ja skjønner. Jeg har jo bestilt meg UL når jeg er 7+0, men sannsynligvis er jeg 3-4 dager bak pga eggløsning så håper jeg får hørt noeI følge eggløsning er jeg 6+5 i dag, men i følge ultralyden jeg tok på torsdag muligens ca en uke kortere. Fikk beskjed da om at jeg burde komme tilbake om 14 dager, så da utsatte jeg heller den timen jeg hadde hos fertilitetsklinikken![]()
Jeg syns og det kjenner litt "annerledes" ut i livmorområdet når jeg ligger på rygg. Noen ganger når jeg står oppreist og får jeg følelsen av at jeg "kjenner" livmoren om det gir mening haha!Lite symptomer fortsatt, men jeg har begynt å kjenne en tyngdene følelse fra livmoren. Flere? Som at den vokser og er tung der inne. Kjenner det når jeg ligger på rygg, er liksom mer behagelig å ligge på siden. Litt tidlig kanskje?
Krysser fingrene for det, det burde være innafor så lenge du vet når eggløsningen varJa skjønner. Jeg har jo bestilt meg UL når jeg er 7+0, men sannsynligvis er jeg 3-4 dager bak pga eggløsning så håper jeg får hørt noe

Jepp, skravle for livet1800 nå.. vi må jobbe på for 5000

Sto noe lignende i januar også
det er i natt det er vedlikeholdHahaha, så det er ikke første gangen hellerSto noe lignende i januar ogsådet er i natt det er vedlikehold