Smilendemamma
Flørter med forumet
Hvordan står det til? Plager, gleder, bekymringer, milepæler? Lager en tråd for å skravle om smått og stort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
klarer liksom ikke senke skuldrene helt i starten og nyte at jeg er gravid uten å føle meg så veldig gravid..Enig med deg! Og så har man jo lyst å kunne snakke med folk om symptomene og hvorfor, men det føles jo veldig risikabelt så tidlig også!Liker virkelig ikke første del av første trimester. Alt er så usikkert. Kjenner etter symptomer hele tiden. Gruer meg til å gå på do i tilfelle blod osvklarer liksom ikke senke skuldrene helt i starten og nyte at jeg er gravid uten å føle meg så veldig gravid..

Ja, jeg har det, men føler mine tester er så stusselige i forhold til de andre i den trådenEnig med deg! Og så har man jo lyst å kunne snakke med folk om symptomene og hvorfor, men det føles jo veldig risikabelt så tidlig også!
Har du testa mer idag? Må holde litt liv i teste-tråden![]()

eg blir sprøøø!
Ja, de første ukene er seeigeSååå enig me deg @Turnusmammaen!
Klarer heller ikke å glede meg. Går ikke opp for meg. Ja kvalmen meldte seg idag. Å jeg ble faktisk glad. Hadde den gående som jeg skrev men så forsvant den. Å me engang den forsvinner så blir jeg sånn " å nei, nå e drt någe galt"eg blir sprøøø!
Føle jo eg får mensen heile veien. Hjelpe jo kje på at jeg går på cyclogest i tillegg!
Men har jo tatt hcg test som har vært super fin, perfekt økning, har hatt fine tester. Har liksom ikke testet siden blodprøven på onsdag. Å tenkte jeg skulle ta en digital på søndag bare for å se at jeg faktisk har fått 3+ for da må hcgen være over 2000, å blodprøven på onsdag sa 1050.
Men blir jo livredd for tenk om den ikke er 3+ på søndag, så vurderer å vente til mandag.. Men aaarh!!
Vil liksom ikke skape noe som kan uroe meg, for akkurat nå slår jeg meg til ro med at jeg har positiv test, fin stigning. Å vil ikke at det skal bli ødelagt selv om jeg konstant går rondt å er redd for det.
Tror virkelig ikke dette går opp for meg, eller min samboer før vi har vært på ultralyd. Føles ut som en evighet til vi skal på ultralyd!
Det er vel forsåvidt de siste ukene også, men da har man jo oftest litt roen på at det kommer til å gå braJa! I begynnelsen nå vet man jo ikke om man er på vei til målet eller må starte helt på ny igjen snart.Ja, de første ukene er seeigeDet er vel forsåvidt de siste ukene også, men da har man jo oftest litt roen på at det kommer til å gå bra
Har det likt nå jeg og. Satser på ul på onsdag vil roe nervene mine litt.Liker virkelig ikke første del av første trimester. Alt er så usikkert. Kjenner etter symptomer hele tiden. Gruer meg til å gå på do i tilfelle blod osvklarer liksom ikke senke skuldrene helt i starten og nyte at jeg er gravid uten å føle meg så veldig gravid..
Jepp!Ja, de første ukene er seeigeDet er vel forsåvidt de siste ukene også, men da har man jo oftest litt roen på at det kommer til å gå bra
går jo så sykt seint o denne tiden nå!Ja, jeg bestiller kanskje en prival ul i uke 7-8 bare for å se hjerteslag og at fosteranlegg ligger i livmora. Men det kjennes så fryktelig lenge tilHar det likt nå jeg og. Satser på ul på onsdag vil roe nervene mine litt.
Vet du om du skal bestille noe tidlig ul?

Stemmer for at du setter deg opp på terminlista! Nå har du jo 2-3 og fine tester!Herlighet jeg har så problemer med å føre meg opp på terminlisten. Føler dette er siste steg for at man liksom skal erkjenne at man er gravid og ikke bare vente på at det skal gå galt.
Prøver å tenke at jeg er gravid i dag. Ingen kan si noe om framtiden, men det er vanskelig å ikke la den frykten dominere hele hverdagen.
Jeg var jo aktiv fra starten i forrige terminforum, og uansett om jeg hadde venta mange uker før jeg skrev meg på terminlisten, så hadde jeg nok følt meg trygg uansett før den tid jeg mistet. Så det er en tåpelig og irrasjonell frykt denne terminlisten, som om den avgjør alt - jeg er jo aktiv her inne uansett
Oppløftende og positivt bidrag i skravletråden der altså.![]()

Jeg hadde egentlig planer om å vente, men fant ut at nå når vi har prøvd så lenge så skal jeg nyte det å være gravid uansett hvor lenge det varer. Om det er til termin eller om det er til i morgen så ER JEG GRAVID I DAG!Herlighet jeg har så problemer med å føre meg opp på terminlisten. Føler dette er siste steg for at man liksom skal erkjenne at man er gravid og ikke bare vente på at det skal gå galt.
Prøver å tenke at jeg er gravid i dag. Ingen kan si noe om framtiden, men det er vanskelig å ikke la den frykten dominere hele hverdagen.
Jeg var jo aktiv fra starten i forrige terminforum, og uansett om jeg hadde venta mange uker før jeg skrev meg på terminlisten, så hadde jeg nok følt meg trygg uansett før den tid jeg mistet. Så det er en tåpelig og irrasjonell frykt denne terminlisten, som om den avgjør alt - jeg er jo aktiv her inne uansett
Oppløftende og positivt bidrag i skravletråden der altså.![]()
Prøver å stille om hodet iallefall til den tankemåten selv om det er vanskeligJeg hadde egentlig planer om å vente, men fant ut at nå når vi har prøvd så lenge så skal jeg nyte det å være gravid uansett hvor lenge det varer. Om det er til termin eller om det er til i morgen så ER JEG GRAVID I DAG!Prøver å stille om hodet iallefall til den tankemåten selv om det er vanskelig
Stemmer for at du setter deg opp på terminlista! Nå har du jo 2-3 og fine tester!![]()

Ja! Vi får en tøffere jobb enn i sommer-gruppene tenker jeg. Antar vi blir færre. Vi får stå påJaja vi får bare begynne å skravle i vei så vi oppnår 5k og kan få oss skjult gruppe![]()
![]()

Så leit å høre! Du kan jo fortsatt teste og se en sterk og fin strek? Planlegger du ekstra ULer denne runden?Fikk 3+ idag på 5+3 (har ikke tort å prøve tidligere) men synes det er så sykt vanskelig at jeg ikke skal kunne teste lengre.. i August gikk vi gjennom en senabort i uke 18 som virkelig har satt spor.. Alt er så usikkert, og er livredd for at noe skal skje uten at jeg oppdager det!![]()