Skravletråd

Jeg er så trøtt og sliten, og hodet er helt grøt, så er et par ting på jobb jeg helt har glemt å gjøre. Ingen krise, men bør gjøres en eller annen dag. Og for et par dager siden, så sa sjefen min ett eller annet til meg og jeg bare «hææ??» var helt borte vekk :hilarious: Så i går måtte jeg bare si at sorry, jeg er litt fjern for tiden, det er en liten en på vei. Han ble skikkelig glad på mine vegne, og sa jeg bare måtte sove en time eller 3 på sofaen på pauserommet om jeg følte for det:shy: Han er virkelig verdens beste sjef! Og det et er så fint at han er mann og reagerer på denne måten:Heartred

Jeg er så trøtt og sliten, og hodet er helt grøt, så er et par ting på jobb jeg helt har glemt å gjøre. Ingen krise, men bør gjøres en eller annen dag. Og for et par dager siden, så sa sjefen min ett eller annet til meg og jeg bare «hææ??» var helt borte vekk :hilarious: Så i går måtte jeg bare si at sorry, jeg er litt fjern for tiden, det er en liten en på vei. Han ble skikkelig glad på mine vegne, og sa jeg bare måtte sove en time eller 3 på sofaen på pauserommet om jeg følte for det:shy: Han er virkelig verdens beste sjef! Og det et er så fint at han er mann og reagerer på denne måten:Heartred
Er så bra med forståelsesfulle ledere! :gen014:Heartred

Jordmortime i dag kl 09:15.. kl er 03:34 og jeg får virkelig ikke sove. Rastløse bein, kvalm og vrir vender meg som en orm i senga. Så nå flyttet jeg meg like godt inn på badet. Ligger nå i stedet og tar et godt og varmt bad i håp om at beina slutter å plage meg og hodet finner hvilen :sleep002

Åå så utrolig flott med en så forståelsesfull leder!

Har dere fått mere feelings angående kjønn? Faller fortsatt mot jente denne gangen altså :pompus: Men flere uker/måneder til man får fasit :hilarious:

Har dere fått mere feelings angående kjønn? Faller fortsatt mot jente denne gangen altså :pompus: Men flere uker/måneder til man får fasit :hilarious:
Siden jeg er så kvalm så lener jeg også mot jente :smiley-ashamed004 utenom det har jeg ingenting å gå etter :hilarious:

Der jeg er fra sier vi at dersom du spiser søtt så er det for jente, spiser du sur er det for gutt. Med vårt første gikk det i søtt for det meste, nå går det for surt og søtt satser for gutt denne gangen

Jeg har en av hver. Med første, jenten hadde jeg veldig ømme bryster og kvalm fra uke 6.
Med nr to, gutten hadde jeg ikke ømme bryster og kvalmen kom ikke før uke 9!
Så nå tenker jeg liksom at det blir gutt hvis ikke det kommer mer symptomer snart. :bag:
Tenker det er gutt, håper litt på jente - men selvsagt fornøyd uansett:hilarious:
Men alt for lenge til man får vite da!!

noen med to ganske tette barn her? Denne har jo termin 15 dager før forrige så blir nesten akkurat 2 år mellom. Er usikker på hva jeg skal gjøre med vogn. Kjøpe en til, eller kjøpe sånn vogn som begge kan sitte i? Duo vogn eller hva det heter. Noen tanker/anbefalinger?
Blir akkurat 2 år mellom her, og vi kjøper ikke søskenvogn, men en billig sovevogn til minste :happy:

tror det blir noe sånt på oss også etter tilbakemeldinger!
Vi var jo i samme termingruppe sist, jo! Så gøy :love017
Herlighet! Ja jeg ser jo banneret ditt, men hjernen henger ikke helt med :laughing002 Så gøy!

Vi lar minste overta vogna med bagdel, og lar eldste sove i reisevogna ved behov fram til eldste skal sove på madrass i barnehagen :love017

I overgangsperiode blir det søskenbrett på barnevogna, eller bæresele om begge skal med samtidig.

Vi får ikke plass til enda en stor vogn i bilen så lenge vi har hunden :angelic:

Jeg et helt ute av det når det kommer til hva man ikke bør spise og bruke som gravid. Det var først etter flere runder med bruk av sånn «nesestick» med mentol at jeg kom på det. Det er sånn man lukter på for å åpne nesa. Leste etterpå at det ikke er nok forskning på bruk av mentolnesespray osv på gravide, så man bør unnga.. Er så tidlig i graviditeten, så blir jo såå nervøs. Tror dere det går fint? :hilarious:

Har egentlig ingen feeling. Heller kanskje mer mot gutt. Men kanskje fordi mamma og pappa har jente, gutt, gutt. Vi har jente, gutt og.. ukjent. :) Hadde vært gøy med en ny søskendynamikk da, men vi blir glad uansett kjønn. :Heartred

Jeg et helt ute av det når det kommer til hva man ikke bør spise og bruke som gravid. Det var først etter flere runder med bruk av sånn «nesestick» med mentol at jeg kom på det. Det er sånn man lukter på for å åpne nesa. Leste etterpå at det ikke er nok forskning på bruk av mentolnesespray osv på gravide, så man bør unnga.. Er så tidlig i graviditeten, så blir jo såå nervøs. Tror dere det går fint? :hilarious:
Nesespray er ihvertfall ikke farlig for gravide :happy:

Nesespray er ihvertfall ikke farlig for gravide :happy:
Jeg leste her inne på babyverden en plass (i en artikkel ikke forum mener jeg) at man bare skal unngå mentol generelt sett siden det ikke er nok forskning på akkurat mentol. Men at man kunne bruke standard otrivin, men unngå den otrivin comp som er for rennende nese hvis man klarte.

Har måttet bruke otrivin én gang siden jeg var gravid en natt jeg var så tett. Bortsett fra det har jeg klart meg med saltvann selv.

Men sånn nesestick var helt normalt i Japan da. Kjøpte med meg noen sånne selv, men de hjalp ikke så mye pga jeg gjerne blir tett pga allergi (støv, midd, bjørk, pollen på sommeren). Men saltvann pleier å få renset det vekk.

Back
Topp