Tusen takk for tips!Har 21 mnd mellom mine to første, og der trengte jeg bare en vogn, størstemor lå i trille den sommeren og fra høsten slutten hun å sovejeg anbefaler ståbrett da
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for tips!Har 21 mnd mellom mine to første, og der trengte jeg bare en vogn, størstemor lå i trille den sommeren og fra høsten slutten hun å sovejeg anbefaler ståbrett da
![]()

Så i går måtte jeg bare si at sorry, jeg er litt fjern for tiden, det er en liten en på vei. Han ble skikkelig glad på mine vegne, og sa jeg bare måtte sove en time eller 3 på sofaen på pauserommet om jeg følte for det
Han er virkelig verdens beste sjef! Og det et er så fint at han er mann og reagerer på denne måten
Er så bra med forståelsesfulle ledere!Jeg er så trøtt og sliten, og hodet er helt grøt, så er et par ting på jobb jeg helt har glemt å gjøre. Ingen krise, men bør gjøres en eller annen dag. Og for et par dager siden, så sa sjefen min ett eller annet til meg og jeg bare «hææ??» var helt borte vekkSå i går måtte jeg bare si at sorry, jeg er litt fjern for tiden, det er en liten en på vei. Han ble skikkelig glad på mine vegne, og sa jeg bare måtte sove en time eller 3 på sofaen på pauserommet om jeg følte for det
Han er virkelig verdens beste sjef! Og det et er så fint at han er mann og reagerer på denne måten
![]()

Alle burde hatt en som han!Er så bra med forståelsesfulle ledere!![]()

Åå så utrolig flott med en så forståelsesfull leder!Jeg er så trøtt og sliten, og hodet er helt grøt, så er et par ting på jobb jeg helt har glemt å gjøre. Ingen krise, men bør gjøres en eller annen dag. Og for et par dager siden, så sa sjefen min ett eller annet til meg og jeg bare «hææ??» var helt borte vekkSå i går måtte jeg bare si at sorry, jeg er litt fjern for tiden, det er en liten en på vei. Han ble skikkelig glad på mine vegne, og sa jeg bare måtte sove en time eller 3 på sofaen på pauserommet om jeg følte for det
![]()