Hahah, gleder meg masse til detJeg er inne bare for å se om du har fått banneret nå jeg siden du får det først haha![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahah, gleder meg masse til detJeg er inne bare for å se om du har fått banneret nå jeg siden du får det først haha![]()

Ja det er gøySer vi har samme termindatoGøy!
Jeg tror kanskje min blir justert litt tidligere etter hvert da. Siden egget festet seg så tidlig, så vi får se da
Det er jo ekstra digg for deg!Ja det er gøyJeg tror kanskje min blir justert litt tidligere etter hvert da. Siden egget festet seg så tidlig, så vi får se da
![]()

Det er helt surrealistisk å være gravid, og det føles litt ut som en igle som vokser 
Hurra!!Da har jeg vært på enda en ultralyd privat pga dårlig magefølelse…
Men alt var bra! Hurra!Det er helt surrealistisk å være gravid, og det føles litt ut som en igle som vokser
![]()

Åååå så kjekt! Hvor langt er du på vei?Da har jeg vært på enda en ultralyd privat pga dårlig magefølelse…
Men alt var bra! Hurra!Det er helt surrealistisk å være gravid, og det føles litt ut som en igle som vokser
![]()
Åååå, så kjekt å høreDa har jeg vært på enda en ultralyd privat pga dårlig magefølelse…
![]()

Jeg hadde det i mitt forrige svangerskap. Eneste jeg fikk beskjed om var at det kunne ta litt lenger tid før jeg kjente spark og bevegelse, utenom det så var det som vanligNoen som har hatt foreliggende morkake? Vi har fått beskjed om dette ved tul i uke 7. Vi har ingen kjennskap til dette. Vi ble informert om at kona kan blø av og til og at det går bra. På nettet står det tvert imot

7+6, men målingen viste 8+0 ogsåÅååå så kjekt! Hvor langt er du på vei?
Akkurat en uke til neste UL igjen da. Veldig betryggende å vite at alt er bra nå da og at det er kort tid til neste sjekk7+6, men målingen viste 8+0 også![]()

Ja, neste er offentlig gynekolog. Den private gynekologen sendte meg melding rett etter timen og skrev at om jeg trenger å komme igjen, så skal jeg få halv prisAkkurat en uke til neste UL igjen da. Veldig betryggende å vite at alt er bra nå da og at det er kort tid til neste sjekk![]()
Ja, for du mener foreliggende og ikke foranliggende morkake?Noen som har hatt foreliggende morkake? Vi har fått beskjed om dette ved tul i uke 7. Vi har ingen kjennskap til dette. Vi ble informert om at kona kan blø av og til og at det går bra. På nettet står det tvert imot
De fleste bekymringer blir det ikke noe av.Jeg hadde det forrige svangerskap! Jeg fikk en ekstra ul på slutten. Rundt uke 30(?) eller noe tror jeg. Husker ikke helt! Stressa meg litt men på den siste sjekken så hadde den flyttet seg oppover! Leste mye om det på den tiden og så ut som at typ 90% av folk endte med at den flyttet seg oppover etter hvert. De sa også det på sykehuset samtidig som de sa at det må bli KS om den ikke flyttet seg. Var litt slitsomt å tenke på så lenge mellom OUL og den siste sjekken. Men gikk heldigvis supert!Noen som har hatt foreliggende morkake? Vi har fått beskjed om dette ved tul i uke 7. Vi har ingen kjennskap til dette. Vi ble informert om at kona kan blø av og til og at det går bra. På nettet står det tvert imot
Ja, for du mener foreliggende og ikke foranliggende morkake?
Jeg hadde foranliggende sist, men foreliggende har jeg bare erfaring med via venninne (som hadde det). Det finnes vel ulike grader av det også. Morkaken kan flytte litt på seg under svangerskapet, så hvis den er foreliggende nå, så vil jordmødrene følge med på dette ved videre UL og se om den flytter seg ettersom livmoren vokser. (Altså ikke lenger dekker indre mormunn) Dere vil nok få mer informasjon hvis dette vedvarer ved UL i uke 12 og 18.
Jeg ville prøvd å ikke bekymre meg på forskudd.De fleste bekymringer blir det ikke noe av.
Ja, jeg mente foreliggende altså at den dekker utgangen. Legen likte ikke dette, så med en gang at at blir nok Komme snart og at vi ikke må passe på ekstra og at konen ka blø ekstra. Det roer ikke oss da vi mistet en gang og hver gang vi ser blod så blir vi helt stive.Jeg hadde det forrige svangerskap! Jeg fikk en ekstra ul på slutten. Rundt uke 30(?) eller noe tror jeg. Husker ikke helt! Stressa meg litt men på den siste sjekken så hadde den flyttet seg oppover! Leste mye om det på den tiden og så ut som at typ 90% av folk endte med at den flyttet seg oppover etter hvert. De sa også det på sykehuset samtidig som de sa at det må bli KS om den ikke flyttet seg. Var litt slitsomt å tenke på så lenge mellom OUL og den siste sjekken. Men gikk heldigvis supert!
Send melding når dere oppfyller kravene til forumet så legger jeg og @Drømmerom5 dere inn fortløpende
Kriteriene står i informasjonen om skjult forum 

Klokken min registrerte igår at jeg sov 1 time på kvelden. Akkurat på det tidspunktet satt jeg å så på fotballkampKlokken min sier at jeg har hatt en veldig stressende dag! Jeg har hatt hjemmekontor og kun sittet pal på kontorstolen min i hele dag
Men jeg er sliten! Og «heldigvis» har jeg booket barnevakt på forhånd for å kunne trene. Så det er litt selv-tvang involvert her. Må liksom gjennomføre den økten i kveld![]()

Så gøy var den kampen!Klokken min registrerte igår at jeg sov 1 time på kvelden. Akkurat på det tidspunktet satt jeg å så på fotballkamp![]()

Har 21 mnd mellom mine to første, og der trengte jeg bare en vogn, størstemor lå i trille den sommeren og fra høsten slutten hun å soveTusen takk for tips! Tror det er best å gå for søskenvogn etter deres tilbakemeldinger. Vi har hund og går mye turer så er nok mest praktisk, iaf hvis jeg skal ha med begge alene på tur! Blir vanskelig å gå med to vogner og en hund alene, det hadde jeg ikke tenkt på haha! Men sånn stå brett vil jeg også ha, det tipper jeg ho første ville digga!
Har heldigvis lang tid på å lete etter noe passende![]()
jeg anbefaler ståbrett da