Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke bare dere førstegangs, vi har kvittet oss med ALT av babytingEn ting som er litt kjipt for oss førstegangsfødende er at vi misser ut på black fridaySå det var masse salg på baby greier i november!
Ja, det er liksom det daÅå, har så lyst å handle jeg også, men tørr liksom ikke helt enda![]()
Føles feil å handle ting nå 
Ja, hvis ikke hadde nok vi også dratt på salget, så får tenke litt over detJa, det er liksom det daFøles feil å handle ting nå
![]()

Ja, jeg også, var helt ferdig med barn, men ble ikke helt sånn allikevel. Så nå må alt kjøpes inn på nytt. Har noe ullklær som mamma har strikket og sånt, men mesteparten er solgt eller gitt bortIkke bare dere førstegangs, vi har kvittet oss med ALT av babyting
Men heldigvis kan mye kjøpes brukt!

Samme, vi har gitt bort klær etterhvert. Men liten plass så håper jo klærne går på rundgang i bygdaJa, jeg også, var helt ferdig med barn, men ble ikke helt sånn allikevel. Så nå må alt kjøpes inn på nytt. Har noe ullklær som mamma har strikket og sånt, men mesteparten er solgt eller gitt bort![]()
Tenk om du får 3 gutter daVi har tatt vare på mye klær, vogner og litt annet babyutstyr. Vi har 2 gutter så blir det ei lita frøken nå må vi handle inne alt på nytt av klær hihi Vi må dog kjøpe inn en ny baby bilstol! Har bakovervendte beltestoler til guttene, men babystolen ble kastet. Så hvis noen har noen anbefalinger der tar jeg gjerne i mot! Hadde vel Maxi-Cosi Cabriofix sist, men har siklet litt på besafe sin go modular
Og sist men ikke minst! Vi må kjøpe ny bil
Det er jo typisk det at alle kommer i samme kjønnet. Kan ingenting om bilseter og tror jeg må fysisk gå til en butikk for å bli fortalt hva jeg burde velge 
99% sikker på at det er det som kommer til å skje! Er nesten overbevist om at det blir en tredje guttTenk om du får 3 gutter daDet er jo typisk det at alle kommer i samme kjønnet. Kan ingenting om bilseter og tror jeg må fysisk gå til en butikk for å bli fortalt hva jeg burde velge
![]()