Skravletråd

Samboer har sagt vi kan handle litt nå mens det er salg hvis vi finner noe spesielt, siden termin er i den tiden av året der "alle" føder og det er lite tilbud :hilarious: Men barne ting og tang krever så mye research at ender nok ikke opp med noe uansett :hilarious:

Ikke bare dere førstegangs, vi har kvittet oss med ALT av babyting :hilarious:
Men heldigvis kan mye kjøpes brukt!
Ja, jeg også, var helt ferdig med barn, men ble ikke helt sånn allikevel. Så nå må alt kjøpes inn på nytt. Har noe ullklær som mamma har strikket og sånt, men mesteparten er solgt eller gitt bort :joyful:

Ja, jeg også, var helt ferdig med barn, men ble ikke helt sånn allikevel. Så nå må alt kjøpes inn på nytt. Har noe ullklær som mamma har strikket og sånt, men mesteparten er solgt eller gitt bort :joyful:
Samme, vi har gitt bort klær etterhvert. Men liten plass så håper jo klærne går på rundgang i bygda :hilarious:
Slik var det værtfall da de to andre kom til. Så jeg sendte klærne til eldste videre til ei som fikk baby året etter meg, også fikk jeg det i retur da nummer 2 kom

• Elsker
Reactions: c92
Vi har tatt vare på mye klær, vogner og litt annet babyutstyr. Vi har 2 gutter så blir det ei lita frøken nå må vi handle inne alt på nytt av klær hihi Vi må dog kjøpe inn en ny baby bilstol! Har bakovervendte beltestoler til guttene, men babystolen ble kastet. Så hvis noen har noen anbefalinger der tar jeg gjerne i mot! Hadde vel Maxi-Cosi Cabriofix sist, men har siklet litt på besafe sin go modular

Og sist men ikke minst! Vi må kjøpe ny bil

Vi har tatt vare på mye klær, vogner og litt annet babyutstyr. Vi har 2 gutter så blir det ei lita frøken nå må vi handle inne alt på nytt av klær hihi Vi må dog kjøpe inn en ny baby bilstol! Har bakovervendte beltestoler til guttene, men babystolen ble kastet. Så hvis noen har noen anbefalinger der tar jeg gjerne i mot! Hadde vel Maxi-Cosi Cabriofix sist, men har siklet litt på besafe sin go modular

Og sist men ikke minst! Vi må kjøpe ny bil
Tenk om du får 3 gutter da :hilarious: Det er jo typisk det at alle kommer i samme kjønnet. Kan ingenting om bilseter og tror jeg må fysisk gå til en butikk for å bli fortalt hva jeg burde velge :hilarious:

Tenk om du får 3 gutter da :hilarious: Det er jo typisk det at alle kommer i samme kjønnet. Kan ingenting om bilseter og tror jeg må fysisk gå til en butikk for å bli fortalt hva jeg burde velge :hilarious:
99% sikker på at det er det som kommer til å skje! Er nesten overbevist om at det blir en tredje gutt :hilarious:

Back
Topp