Skravletråd

hei dere!
Jeg er ca 5+0 imorgen og vi skal være hos min familie resten av julen. Jeg og mamma har ofte et glass vin til skravleriet når jeg er hjemme og det + andre sammenkomster hvor jeg gjerne tar en øl eller vin står for tur nå i romjulen , Så det blir nok tydelig at jeg plutselig ikke ska ha noe og det hadde vært deilig om hun, i tilleg til samboer visste . Mtp dette synes jeg på en måte det hadde vært fint å dele med mamma nå, men kjenner da at man må gjøre det litt «lowkey» og ikke så mye utav det- noe som også er litt dumt. Ideelt sett hadde jeg sett for meg at kommende storebror kunne avslørt noe litt senere i svangerskapet. Hadde det ikke vært for omstendighetene så hadde jeg nok latt d bli vår lille hemmelighet en stund til, men vanskelig. Hun er god å lene seg til og veldig støttende, også om d ikke skulle gå- men har også opplevd en MA som bare jeg og samboer i utg punktet visste om, og det var egentlig ganske deilig å bare bearbeide alene vi to også.
Har dere andre noen tanker om dette og hvordan man evt kunne delt det på dette stadiet uten at d blir «for mye»?

Back
Topp