Skravletråd

Jeg synes den siste uka at puppene varierer mye mer i fasthet og ømhet (8+3-9+3). Våkner gjerne om morgenen nesten uten ømhet, så tar det seg opp ila dagen, men kan svinge nærest på timen! Flere som opplever det samme? :dance008

Jeg synes den siste uka at puppene varierer mye mer i fasthet og ømhet (8+3-9+3). Våkner gjerne om morgenen nesten uten ømhet, så tar det seg opp ila dagen, men kan svinge nærest på timen! Flere som opplever det samme? :dance008
Ja samme her :happy090 som oftest vonde, men det varierer mye

Syns og det varierer :)

Må lufte en frustrasjon:

Vi har fortalt om graviditeten til svigermor og svigerfar, og til mine foreldre og søsken. Siden vi bor nærmest hans familie ville vi invitere foreldrene hans og søskenene hans på middag etter uke 12/nipt for å fortelle den store nyheten (spesielt etter lang prøving og to tap). Nå finner jeg ut at svigermor allerede har fortalt det til begge søskenene hans og det er egentlig ingen igjen i den kretsen å fortelle det til. Hun har også delt bilder av MIN livmor/vår baby, og sa til og med til partneren min at han ikke måtte fortelle meg at hun hadde sladra. Det gjorde han heldigvis, jeg er veldig glad for det. Hun bobler over av glede, og det er jeg veldig glad for, men etter tap er jeg så redd for at det ikke skal gå bra og jeg var ikke klar for å dele i tilfelle. Hadde gleda meg sånn også :rolleyes: Hvorfor klarer ikke folk å holde på en hemmelighet?

Back
Topp