Babyønske23
Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Septemberskattene 2023
Gresskarfrøene2023
Augusteplene 2026✨
Det er veldig surrealistisk enda! Har ikke helt skjønt at vi må handle inn til toGøy!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er veldig surrealistisk enda! Har ikke helt skjønt at vi må handle inn til toGøy!![]()

Haha det skjønner jeg veldig godt. Men er veldig gøy daDet er veldig surrealistisk enda! Har ikke helt skjønt at vi må handle inn til to![]()
Takk!Haha det skjønner jeg veldig godt. Men er veldig gøy daGratulerer masse! Er det første gang barne du/dere får?
Så kosTakk!Vi har en datter fra 2023 fra før
![]()
Hun må nok glede seg så mye!! Tenk å få 2 Oida, da hadde jeg ringt legekontoret i morgen!Den følelsen jeg jeg fornyet resepten på xonvea 21 og enda ikke fått den godkjent. Har 3 tabletter igjen!

Fikk heldigvis fornyet den nå i kveld.. ellers hadde jeg ringt ja! Hadde vært mega kjipt og bare måtte slutte brått på den ja! Haha men kjente pulsen stige litt mens eg ventet jaOida, da hadde jeg ringt legekontoret i morgen!![]()
Ja samme herJeg synes den siste uka at puppene varierer mye mer i fasthet og ømhet (8+3-9+3). Våkner gjerne om morgenen nesten uten ømhet, så tar det seg opp ila dagen, men kan svinge nærest på timen! Flere som opplever det samme?![]()
som oftest vonde, men det varierer myeSyns og det variererJeg synes den siste uka at puppene varierer mye mer i fasthet og ømhet (8+3-9+3). Våkner gjerne om morgenen nesten uten ømhet, så tar det seg opp ila dagen, men kan svinge nærest på timen! Flere som opplever det samme?![]()