Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom dere inn på skjult folkens! Det er der det skjer fremover![]()

Jeg hadde i dag 9+1, ble målt til 9+3.Dere som har tatt tidlig ultralyd , var det innvendig eller utvendig? Jeg skal på ultralydklinikken, og vil være 9+4 når jeg skal ta ultralyd. Nysgjerrig på hva jeg kan forvente![]()
I følge jordmoren som tok UL så er disse ukene helt på vippepunktet på om man ser best med innvendig eller utvendig!Spennende at du hadde i dag da! Gikk det bra? Var det kjekt?Jeg hadde i dag 9+1, ble målt til 9+3.
Startet innvendig, men byttet så til utvendig fordi jeg visstnok har litt framovervendt livmor så da lå fosteret ganske tett på magenI følge jordmoren som tok UL så er disse ukene helt på vippepunktet på om man ser best med innvendig eller utvendig!
Ja! Alt så bra ut og det er gøy å se alt som har skjedd på tre ukerSpennende at du hadde i dag da! Gikk det bra? Var det kjekt?![]()
Sist var det en litt utydelig blubb og nå var det blitt en liten bamsemums som vi så bevege seg
Kjør på inne på «våre leker» så skal du se det går fort når du alt er på 30 ! Hvor lenge har du vært medlem av forumet ?Jeg har visst bare skrevet 30 innlegg så må visst kjøre på å skrive ting for tilgang til skjult forum![]()

Godt spørsmål, vi har vært prøvere i godt over et år, så vært inne på de fleste IKM grupper, og hoppet inn i august gruppen så snart jeg fikk positiv test 08.desember. Så det står nok bare på antall innlegg i august gruppen.Kjør på inne på «våre leker» så skal du se det går fort når du alt er på 30 ! Hvor lenge har du vært medlem av forumet ?![]()
Det gjør det nok daGodt spørsmål, vi har vært prøvere i godt over et år, så vært inne på de fleste IKM grupper, og hoppet inn i august gruppen så snart jeg fikk positiv test 08.desember. Så det står nok bare på antall innlegg i august gruppen.

Kanskje en sånn knytekjole? De er superstretchy alle veier og kan tilpasses hvordan du vil ha demJeg skal i bryllup 1.august og gruer meg allerede til å finne kjole til det![]()
Sååå gøy!Ja! Alt så bra ut og det er gøy å se alt som har skjedd på tre ukerSist var det en litt utydelig blubb og nå var det blitt en liten bamsemums som vi så bevege seg
![]()

Så fint og rørende å lese! Det er håp for fremtidig generasjoner.Her er en hyggelig historie fra i går
I går tok jeg trikk på vei hjem i rushtiden mens jeg var kjempe kvalm. Trikken var full av folk.
Det var 2 jenter, som var ca 7-8 år gamle, som satte seg på seter og så på meg. De begynte å snakke til hverandre veldig lavt, og en av dem sa til meg «Unnskyld. Vil du sitte her?»
Herregud, er dere ikke barneskole elever?! Hvordan kan man være så omsorgsfull til andre folk når de er så små?!
Jeg hadde en ganske tykk jakke på meg og magen min er ikke veldig stor enda, så jeg tror de ga bort seter til personen som ikke er i god form bare (eller kanskje fordi jeg hadde flere vesker). Men uansett var jentene så snille, og jeg ville takke til ikke bare selve jentene, men deres foreldre og lærere og alle andre som skapte sånne tankeganger og kultur rundt dem!