Skravletråd

Vi brukte alltid olje uten parfyme, gjerne NAF sin, og vasket ikke håret hver gang :love7 Tror nok ikke det er en greie her da som i England, og det er heller ikke nødvendig å bade hver kveld, vi syns bare det var veldig koselig og baby roet seg godt ned etterpå:happy:
Ja, det er veldig koselig å bade dem! Og jeg tror heller ikke de tar noen skade av det altså, absolutt ikke - så lenge man ikke bruker såper og kremer og styrer på. Det tror jeg er best å la være. Men det blir kanskje mest som en koselig aktivitet, og ikke noe man behøver å gjøre for å holde ungen ren liksom.

Er det flere enn meg som allerede begynner å få behov for nye bukser? Da vi reiste på juleferie tok jeg med meg tre bukser som vanligvis er ganske vide i livet til meg. Nå er det bare én av dem som ikke strammer! Hjelper sikkert ikke med juleferie og litt mye mat og kos, og dessuten er fordøyelsen rekordtreg, men altså hjelpe meg! Er 9+4 uker på vei! Er dette normalt når man er gravid med nr 3?

Er det flere enn meg som allerede begynner å få behov for nye bukser? Da vi reiste på juleferie tok jeg med meg tre bukser som vanligvis er ganske vide i livet til meg. Nå er det bare én av dem som ikke strammer! Hjelper sikkert ikke med juleferie og litt mye mat og kos, og dessuten er fordøyelsen rekordtreg, men altså hjelpe meg! Er 9+4 uker på vei! Er dette normalt når man er gravid med nr 3?
Ja:hilarious: Fant noen fine mammabukser på madlady som jeg har bestilt. Synes magen bare har kommet tidligere og tidligere. Har hatt longs på meg i dag, men måtte innse at den også er for trang rundt magen :shy:

Jeg er på min første 8+3 og alle bukser sitter trangere nå enn før. Sliter også mye treg fordøyelse så det kan ha noe å si - er ekstra oppblåst. Svigersøster er jordmor og hun nevnte at enkelte kvinner legger veldig på seg i begynnelsen men så stabiliserer det seg og fordeler seg mer der det skal være.

Fikk høre av gyn at livmor allerede har vokst 1cm, og jeg er jo bare 5+5 i dag :smiley-ashamed004 Må sjekke ut madlady som @rageje har handlet hos, kanskje man finner noe ålreit der:Heartred

Jeg er på min første 8+3 og alle bukser sitter trangere nå enn før. Sliter også mye treg fordøyelse så det kan ha noe å si - er ekstra oppblåst. Svigersøster er jordmor og hun nevnte at enkelte kvinner legger veldig på seg i begynnelsen men så stabiliserer det seg og fordeler seg mer der det skal være.
Godt at det ikke bare er meg! Føler meg som en tønne. Men kjenner også igjen det du skriver om å legge på seg tidlig. I de forrige to svangerskapene har jeg lagt på meg 8-10kg fram til ca uke 25 og deretter ingenting.

Kjøpte inn psylliumfrø i dag, og skal se om det får magen litt på gli (bokstavelig talt).

Godt at det ikke bare er meg! Føler meg som en tønne. Men kjenner også igjen det du skriver om å legge på seg tidlig. I de forrige to svangerskapene har jeg lagt på meg 8-10kg fram til ca uke 25 og deretter ingenting.

Kjøpte inn psylliumfrø i dag, og skal se om det får magen litt på gli (bokstavelig talt).
Hold oss oppdatert, mulig jeg også tester ut det om det har effekt :hilarious:

Jepp! Helt normalt, jeg synes jeg nesten så halvveis i svangerskapet ut i starten både med nr 3 og nå med nr 4. Jeg har alt begynt å bruke gravidklær, orker ikke noe annet! Kjenner og at livmor har begynt å komme over bekkenet. Oog..Veldig oppblåst hjelper ikke akkurat det heller

Fikk høre av gyn at livmor allerede har vokst 1cm, og jeg er jo bare 5+5 i dag :smiley-ashamed004 Må sjekke ut madlady som @rageje har handlet hos, kanskje man finner noe ålreit der:Heartred
Har handlet flere ganger der tidligere og har vært veldig fornøyd med pene, komfortable bukser derfra :hilarious: Håper mammabuksene blir like bra :)

Samme her! Har kjøpt to nye store dressbukser med bred strikk i livet, ellers er det bare gravidbukser som passer nå. Bruker dobbel dose med progresteron støtte som jeg tror er med på å gjøre meg enda større :hilarious: du kan også prøve biola, iskrem og yoghurt for å myke opp magen

Håper det hjelper! Gi en lyd om det gjør!
Jeg har alt lagt på meg 10 kilo så jeg håper virkelig det ikke blir så mye mer…. Jeg hadde allerede litt ekstra på kroppen fra før

Back
Topp