Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, det er ømt hos meg.Flere som kjenner livmoren godt nå når man kjenner med hendene?

Får ikke time før i uke 12 her :/Er det flere enn meg som ikke har vært hos legen enda? Kjenner at jeg begynner å bli litt stresset siden jeg er bikket 9 uker. Prøvde å få satt opp time, men fastlegen har bare vikarer. Nå må jeg visst vente før de kunne sette opp time også da ny vikar skal inn.
Legekontoret mitt sa de ikke til inn gravide før uke 12. Jeg bare sa jeg var litt usikker på hvor langt jeg var kommet så skal inn når jeg er ca. 10 uker. Man skal jo helt bli henvist til ultralyd i uke 12-14Er det flere enn meg som ikke har vært hos legen enda? Kjenner at jeg begynner å bli litt stresset siden jeg er bikket 9 uker. Prøvde å få satt opp time, men fastlegen har bare vikarer. Nå må jeg visst vente før de kunne sette opp time også da ny vikar skal inn.

*tok innLegekontoret mitt sa de ikke til inn gravide før uke 12. Jeg bare sa jeg var litt usikker på hvor langt jeg var kommet så skal inn når jeg er ca. 10 uker. Man skal jo helt bli henvist til ultralyd i uke 12-14![]()
Jeg har vært på legen da jeg var 4+1 for å få henvisning til TUL etter IVF-behandling. Men det var for tidlig for svangerskapskontroll og jeg fikk ikke noe jordmor-time eller OTUL. Sånn sett har jeg ikke vært på legen enda.Er det flere enn meg som ikke har vært hos legen enda? Kjenner at jeg begynner å bli litt stresset siden jeg er bikket 9 uker. Prøvde å få satt opp time, men fastlegen har bare vikarer. Nå må jeg visst vente før de kunne sette opp time også da ny vikar skal inn.
Jeg satte opp en sv.kontroll litt tilfeldig fordi jeg likevel skulle inn til legen den dagen pga ryggen, så jeg skal dit den 15 og da er jeg vel 7-8 uker på vei. Men kan du ikke ringe kl 8/9 samme dag og få time på dagen? Det må viEr det flere enn meg som ikke har vært hos legen enda? Kjenner at jeg begynner å bli litt stresset siden jeg er bikket 9 uker. Prøvde å få satt opp time, men fastlegen har bare vikarer. Nå må jeg visst vente før de kunne sette opp time også da ny vikar skal inn.

Er det flere enn meg som ikke har vært hos legen enda? Kjenner at jeg begynner å bli litt stresset siden jeg er bikket 9 uker. Prøvde å få satt opp time, men fastlegen har bare vikarer. Nå må jeg visst vente før de kunne sette opp time også da ny vikar skal inn.
Jeg har ikke fått time før 15.januar, da er jeg 9+4. Men jeg drar til jordmor! Kanskje du kan vurdere det om du får time raskere?Er det flere enn meg som ikke har vært hos legen enda? Kjenner at jeg begynner å bli litt stresset siden jeg er bikket 9 uker. Prøvde å få satt opp time, men fastlegen har bare vikarer. Nå må jeg visst vente før de kunne sette opp time også da ny vikar skal inn.
Har tenkt tanken, men her får man ikke oppfølging av jordmor før uke 12-16. Det er en veldig presset tjeneste i kommunen og det står veldig tydelig på nett at man må til legen først og at man skal ta kontakt etter det. Jeg er ganske sikker på at jeg må innom fastlegen førstJeg har ikke fått time før 15.januar, da er jeg 9+4. Men jeg drar til jordmor! Kanskje du kan vurdere det om du får time raskere?![]()