Skravletråd

Jeg fikk skikkelig knip midt mellom navelen og brystene nå, det må vel være luft som er helt der oppe?

Hvilken app bruker dere til å tracke svangerskapet? :happy:
Eg bruker også Preglife, men har også lagt inn i Flow som er vanlegvis har brukt for å følgje med mensen :happy: Flow har kjekk grafikk, men all infoen er veldig amerikansk-retta så liker best Preglife for graviditet.

Bruker også flow til å følge mensen, den er veldig oversiktlig i forbindelse med antall uker nå. Har lastet ned nørs men den viser ikke oppdateringer dag for dag så den er ikke så spennenede.

Jeg er litt forvirret når det kommer til termindato. Har i utgangspunktet brukt babyverden sin kalkulator for å regne ut (den sier termin 8.august), mens de fleste andre og chatgpt sier 5.august. Skjønner ikke :hilarious: Hvordan har dere regnet ut?

Jeg er litt forvirret når det kommer til termindato. Har i utgangspunktet brukt babyverden sin kalkulator for å regne ut (den sier termin 8.august), mens de fleste andre og chatgpt sier 5.august. Skjønner ikke :hilarious: Hvordan har dere regnet ut?
På ultralyd regnet de ut samme termin som nørs hadde gjort med meg!

Norge er et av få land som regner termindatoen 40+3, de fleste andre land regner vel 40+0.

Samme her, får mange forskjellige datoer… hehe. Forholder meg til termindatoen på Flo og Premom. :)

Dere som er drevne , jeg er helt ny i gamet, men testet positivt og i følge Flo er jeg 5+1 og i følge Preggers er jeg 6, når ville dere kontaktet lege med tanke på at det er jul og helligdager? Skal jeg vente til over nyttår?

Dere som er drevne , jeg er helt ny i gamet, men testet positivt og i følge Flo er jeg 5+1 og i følge Preggers er jeg 6, når ville dere kontaktet lege med tanke på at det er jul og helligdager? Skal jeg vente til over nyttår?

Hadde kontaktet nå, så setter de seg opp når de tenker det er rett :)

Back
Topp