Hihi eller be han kjøpe før han drarOoh, smartKanskje eg kan få mannen til å ta med noko godt om han ikkjebkjem for seint heimatt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi eller be han kjøpe før han drarOoh, smartKanskje eg kan få mannen til å ta med noko godt om han ikkjebkjem for seint heimatt
![]()

Supergod idéHihi eller be han kjøpe før han drarhaha

Sååå koseleg!Jenta vår kom med første julegave laget i bhg.![]()

Vi har kjøpt en denne til storebror:Hei! Har noen en artig måte å fortelle familie at man er gravid? Skal si det til foreldre og søsken i jula og har lyst å være litt kreativ!

Jeg bruker PreglifeHvilken app bruker dere til å tracke svangerskapet?![]()
Eg bruker også Preglife, men har også lagt inn i Flow som er vanlegvis har brukt for å følgje med mensenHvilken app bruker dere til å tracke svangerskapet?![]()
Flow har kjekk grafikk, men all infoen er veldig amerikansk-retta så liker best Preglife for graviditet.Alt for mangeHvilken app bruker dere til å tracke svangerskapet?![]()
Libero, Preggers, babyverden, Nørs - har de fra sist, synes de sier litt forskjellig så synes det er gøy å lese
Hvordan har dere regnet ut?På ultralyd regnet de ut samme termin som nørs hadde gjort med meg!Jeg er litt forvirret når det kommer til termindato. Har i utgangspunktet brukt babyverden sin kalkulator for å regne ut (den sier termin 8.august), mens de fleste andre og chatgpt sier 5.august. Skjønner ikkeHvordan har dere regnet ut?
Jeg er litt forvirret når det kommer til termindato. Har i utgangspunktet brukt babyverden sin kalkulator for å regne ut (den sier termin 8.august), mens de fleste andre og chatgpt sier 5.august. Skjønner ikkeHvordan har dere regnet ut?
Ah, er der det ligger ja. Jaja, uansett ultralydtermin som er avgjørende, så får smøre meg med tålmodNorge er et av få land som regner termindatoen 40+3, de fleste andre land regner vel 40+0.

Samme her, får mange forskjellige datoer… hehe. Forholder meg til termindatoen på Flo og Premom.Jeg er litt forvirret når det kommer til termindato. Har i utgangspunktet brukt babyverden sin kalkulator for å regne ut (den sier termin 8.august), mens de fleste andre og chatgpt sier 5.august. Skjønner ikkeHvordan har dere regnet ut?
Dere som er drevne , jeg er helt ny i gamet, men testet positivt og i følge Flo er jeg 5+1 og i følge Preggers er jeg 6, når ville dere kontaktet lege med tanke på at det er jul og helligdager? Skal jeg vente til over nyttår?

SammeNå begynner jeg å innse at jeg er gravid.. sånn god følelse på at det kommer til å gå bra og![]()