Skravletråd

Hvorfor må jeg bekymre meg for sånne rare ting som puls og sånn??? Har vært syk i nesten 2 uker og nå roer hvilepulsen seg, jeg sover plutselig litt bedre og bodybatteriet er på 50 istedetfor 20..
stress og overanalysere alt som skjer i kropp. Klarer ikke la vær. Noen andre som holder på sånn? Var bare forrige gang jeg mistet husker jeg at jeg plutselig sov godt igjen men stressnivået og pulsen ble jo først skyhøy når eg tenker meg om.. så er jo sikkert ikke noe. Men det sitter litt i meg, den frykten :p

Hvorfor må jeg bekymre meg for sånne rare ting som puls og sånn??? Har vært syk i nesten 2 uker og nå roer hvilepulsen seg, jeg sover plutselig litt bedre og bodybatteriet er på 50 istedetfor 20..
stress og overanalysere alt som skjer i kropp. Klarer ikke la vær. Noen andre som holder på sånn? Var bare forrige gang jeg mistet husker jeg at jeg plutselig sov godt igjen men stressnivået og pulsen ble jo først skyhøy når eg tenker meg om.. så er jo sikkert ikke noe. Men det sitter litt i meg, den frykten :p
Holder på på lignende måte, «idag var jeg ikke like trøtt som i går :bored:«, «idag er ikke brystene like ømme:pompus:» osv osv, men prøver å legge tankene fra meg, det er jo normalt med varierende symptomer. Tror jeg må bare akseptere at bekymringnstankene er der, men at jeg prøver å unngå å bli følelsesmessig engasjert i de. F.eks. «bare» legge merke til tanken og annerkjenne den, men ikke bli med på følelselskarusellen, hvis du skjønner hva jeg mener? Lettere sagt enn gjort og krever trening!

Last edited:
Holder på på lignende måte, «idag var jeg ikke like trøtt som i går :bored:«, «idag er ikke brystene like ømme:pompus:» osv osv, men prøver å legge tankene fra meg, det er jo normalt med varierende symptomer. Tror jeg må bare akseptere at bekymringnstankene er der, men at jeg prøver å unngå å følelsesmessig engasjert i de. F.eks. «bare» legge merke til tanken og annerkjenne den, men ikke bli med på følelselskarusellen, hvis du skjønner hva jeg mener? Lettere sagt enn gjort og krever trening!
Ja jeg skjønner akuratt hva du mener ❤️❤️ men ja lettere sagt enn gjort det ja :p haha. Liker ikke denne usikre tiden altså. :p

Enig med deg, lettere sagt enn gjort og en vanskelig tid ❤️ Men vi må prøve å kose oss også, tenk hvis vi går i 9 mnd og bare bekymrer oss - det er jo ikke så hensiktsmessig :laughing002❤️
Det er sant! En dame med kloke ord du. Trenger det idag. Føler meg sliten og negativ.. og stresset. Hehe må overleve en barnebursdag idag og masse igjen som gjenstår og hodet gjør vooondt.. sånn gravid hodepine på venstre side :/

Det er sant! En dame med kloke ord du. Trenger det idag. Føler meg sliten og negativ.. og stresset. Hehe må overleve en barnebursdag idag og masse igjen som gjenstår og hodet gjør vooondt.. sånn gravid hodepine på venstre side :/
Off ja, da blir det jo ekstra krevende, hodepine og barnebursdag, kjempekombo :laughing002 For ditt eget barn eller andres?

Off ja, da blir det jo ekstra krevende, hodepine og barnebursdag, kjempekombo :laughing002 For ditt eget barn eller andres?
Mitt eget. Hehe. Men tror faktisk det er kroppen som reagerer på for lite koffein. Før drakk jeg alltid 2 kopper på morgenen, nå klarer jeg såvidt og drikke 1.. smaker liksom ikke like godt :p tok en Paracet nå.. :p

Hei! Har noen en artig måte å fortelle familie at man er gravid? Skal si det til foreldre og søsken i jula og har lyst å være litt kreativ!

Mitt eget. Hehe. Men tror faktisk det er kroppen som reagerer på for lite koffein. Før drakk jeg alltid 2 kopper på morgenen, nå klarer jeg såvidt og drikke 1.. smaker liksom ikke like godt :p tok en Paracet nå.. :p
Gratulerer med bursdagsbarn i hus :smiley-bounce012:dance011:gen014 Håper dere får en fin feiring og at du klarer å finne litt energi til dagen :love017

Back
Topp