5000Hvor mange innlegg trenger vi egentlig for å få skjult gruppe egentlig?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5000Hvor mange innlegg trenger vi egentlig for å få skjult gruppe egentlig?![]()
Vi har ett stykke igjen5000![]()

Yes, vi er vel bare 20% på veiVi har ett stykke igjen![]()
Då må vi skravle merYes, vi er vel bare 20% på vei![]()
Kakle-kakle!!Då må vi skravle merhaha

Lekene kan også gi oss flere innleggKakle-kakle!!![]()

Det hadde jeg glemt ja! Det er vel hele poenget med lekene!Lekene kan også gi oss flere innlegg![]()

SameAltså…. jeg kommer til å henge på dette forumet non-stop det neste åretSengeliggenhet gjør at skjermtiden fyker i været!
Jeg har også glemtDet hadde jeg glemt ja! Det er vel hele poenget med lekene!![]()
Holder på på lignende måte, «idag var jeg ikke like trøtt som i gårHvorfor må jeg bekymre meg for sånne rare ting som puls og sånn??? Har vært syk i nesten 2 uker og nå roer hvilepulsen seg, jeg sover plutselig litt bedre og bodybatteriet er på 50 istedetfor 20..
stress og overanalysere alt som skjer i kropp. Klarer ikke la vær. Noen andre som holder på sånn? Var bare forrige gang jeg mistet husker jeg at jeg plutselig sov godt igjen men stressnivået og pulsen ble jo først skyhøy når eg tenker meg om.. så er jo sikkert ikke noe. Men det sitter litt i meg, den frykten![]()
«, «idag er ikke brystene like ømme
» osv osv, men prøver å legge tankene fra meg, det er jo normalt med varierende symptomer. Tror jeg må bare akseptere at bekymringnstankene er der, men at jeg prøver å unngå å bli følelsesmessig engasjert i de. F.eks. «bare» legge merke til tanken og annerkjenne den, men ikke bli med på følelselskarusellen, hvis du skjønner hva jeg mener? Lettere sagt enn gjort og krever trening!Ja jeg skjønner akuratt hva du menerHolder på på lignende måte, «idag var jeg ikke like trøtt som i går«, «idag er ikke brystene like ømme
» osv osv, men prøver å legge tankene fra meg, det er jo normalt med varierende symptomer. Tror jeg må bare akseptere at bekymringnstankene er der, men at jeg prøver å unngå å følelsesmessig engasjert i de. F.eks. «bare» legge merke til tanken og annerkjenne den, men ikke bli med på følelselskarusellen, hvis du skjønner hva jeg mener? Lettere sagt enn gjort og krever trening!
Enig med deg, lettere sagt enn gjort og en vanskelig tidJa jeg skjønner akuratt hva du menermen ja lettere sagt enn gjort det ja
haha. Liker ikke denne usikre tiden altså.
![]()

Det er sant! En dame med kloke ord du. Trenger det idag. Føler meg sliten og negativ.. og stresset. Hehe må overleve en barnebursdag idag og masse igjen som gjenstår og hodet gjør vooondt.. sånn gravid hodepine på venstre side :/Enig med deg, lettere sagt enn gjort og en vanskelig tidMen vi må prøve å kose oss også, tenk hvis vi går i 9 mnd og bare bekymrer oss - det er jo ikke så hensiktsmessig
![]()
Off ja, da blir det jo ekstra krevende, hodepine og barnebursdag, kjempekomboDet er sant! En dame med kloke ord du. Trenger det idag. Føler meg sliten og negativ.. og stresset. Hehe må overleve en barnebursdag idag og masse igjen som gjenstår og hodet gjør vooondt.. sånn gravid hodepine på venstre side :/
For ditt eget barn eller andres?Mitt eget. Hehe. Men tror faktisk det er kroppen som reagerer på for lite koffein. Før drakk jeg alltid 2 kopper på morgenen, nå klarer jeg såvidt og drikke 1.. smaker liksom ikke like godtOff ja, da blir det jo ekstra krevende, hodepine og barnebursdag, kjempekomboFor ditt eget barn eller andres?
Gratulerer med bursdagsbarn i husMitt eget. Hehe. Men tror faktisk det er kroppen som reagerer på for lite koffein. Før drakk jeg alltid 2 kopper på morgenen, nå klarer jeg såvidt og drikke 1.. smaker liksom ikke like godttok en Paracet nå..
![]()

Håper dere får en fin feiring og at du klarer å finne litt energi til dagen