Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er du nå? Starta på phenergan+stemetil for noen dager siden, er 5+2 nå. Kvalmen har kommet om ca en ukr med de to andre. Litt spent på utviklinga her!
HihiJepp! Kakle-kakle!!!
Sånn liste trenger jeg ogsåJeg har prøvd å begynne å skrive en liste over alt vi trenger - er førstegangsfødene så vi har ingenting. Har dere noe tips?![]()
Har begynt på en liste selv men har egentlig ikke peiling 
)Takk! Tror faktisk ikke jeg hadde klart å slutte hvis ikke jeg hadde vært gravid. Nå må jeg bare aldri begynne igjen!Flink dj er som har slutta med snus!

Hehe hvilke type hint da? Jeg føler også folk bare vetHadde besøk av mamma i dag, og var som hun så rett gjennom meg at jeg er gravid. Små hint hun sa som i at «hun vet»… haha. Vanskelig å ikke si noe, men har så lyst til å si det til jul etter TUL![]()
Typ snakke til barnet vi har nå med «ja, kanskje du skal blir storesøster snart. Det tror nok jeg!»Hehe hvilke type hint da? Jeg føler også folk bare vethaha.
Haha okeeei, det var da rett på sakTyp snakke til barnet vi har nå med «ja, kanskje du skal blir storesøster snart. Det tror nok jeg!»
Hadde også HG med de to første, og er mellom 4+2 og 5+0 nå. Har litt sen eggløsning, så er fort ei uke slingring. Spent på julaJeg er 7+5. (ish, mellom 7+2/5)
Jeg begynte med postafen, også fikk jeg xoneva for 11 dager siden. Kvalmen min pleier å toppe seg rundt uke 7, og jeg merker absolutt økning den siste uken, og spesielt i dag så nå har jeg tatt postafen i tillegg. Den kvalmen må være det absolutt verste med hele greia..![]()

Godt jobba hvertfall! God motivasjon daTakk! Tror faktisk ikke jeg hadde klart å slutte hvis ikke jeg hadde vært gravid. Nå må jeg bare aldri begynne igjen!

Yikes! Den lista er fort lang!Jeg har prøvd å begynne å skrive en liste over alt vi trenger - er førstegangsfødene så vi har ingenting. Har dere noe tips?![]()
Men anbefaler bbhugme-gravidputa. Også se etter cosyfix ammepute brukt allerede! Den var gull når jeg lærte amming med første
Andremann ble ammet mens jeg tørka treåringen på potta første uka, så læringskurven blir bratt
Men uansett veldig verdt det med førstemann!Ja, absolutt, det gjør det jo mye enklere. Hvordan går det med formen din?Godt jobba hvertfall! God motivasjon da![]()
Den er relativt oppe enn så lenge, må bare hvile. Men er bare 4+2 til 5+0, så venter litt i spenning. Må nyte at jeg er litt oppegående mens jeg kan tror jeg!Ja, absolutt, det gjør det jo mye enklere. Hvordan går det med formen din?
Ja, jeg tror hun merket at jeg virket usedvanlig sliten egentligHaha okeeei, det var da rett på sakhaha. Vet hun at dere har prøvd?
![]()
Hehe ja vi blir jo ganske fort sliten om dagenJa, jeg tror hun merket at jeg virket usedvanlig sliten egentligHun vet nok at vi tenkte på nr 2 snart, men vi har også vært litt frem og tilbake på når. Så vi rakk egentlig ikke helt begynne prøve
Det jeg syntes har vært kjekt å ha selv:Jeg har prøvd å begynne å skrive en liste over alt vi trenger - er førstegangsfødene så vi har ingenting. Har dere noe tips?![]()
Skriver under på dette! Bbhugme og cosifix var uten tvil de aller beste kjøpene sistYikes! Den lista er fort lang!Men anbefaler bbhugme-gravidputa. Også se etter cosyfix ammepute brukt allerede! Den var gull når jeg lærte amming med første
Andremann ble ammet mens jeg tørka treåringen på potta første uka, så læringskurven blir bratt
Men uansett veldig verdt det med førstemann!