Skravletråd

Hei! Har noen en artig måte å fortelle familie at man er gravid? Skal si det til foreldre og søsken i jula og har lyst å være litt kreativ!
Lurer på det samme! :Heartred Har tenkt ut litt forskjellig:

1. Pakke inn en julegave til besteforeldrene med en liten body og ultralydbilde
2. Sette et ultralydbilde på juletreet som pynt, og se hvor lang tid det tar før de merker det
3. Henge opp en ekstra liten julestrømpe med alle strømpene

Tar gjerne imot flere gøye tips!

Lurer på det samme! :Heartred Har tenkt ut litt forskjellig:

1. Pakke inn en julegave til besteforeldrene med en liten body og ultralydbilde
2. Sette et ultralydbilde på juletreet som pynt, og se hvor lang tid det tar før de merker det
3. Henge opp en ekstra liten julestrømpe med alle strømpene

Tar gjerne imot flere gøye tips!
Så fine og gode ideer! Vi tenkte å putte mandel i grøten (planlagt hvem som får den) så er premien en eske med ultralyd bilde oppi :Heartred

Den er relativt oppe enn så lenge, må bare hvile. Men er bare 4+2 til 5+0, så venter litt i spenning. Må nyte at jeg er litt oppegående mens jeg kan tror jeg!
Ja, absolutt, bare å nyte og ikke minst utnytte dagene :) Plutselig kommer kvalmen og trøttheten kastet på deg! Jeg har helsigvis følt meg litt bedre i helga! I går hadde vi besøk og på kvelden var jeg nesten ikke kvalm og kunne sitte oppe til over midnatt! Hadde vært deilig om det allerede roet seg men jeg gjetter at det var bare en liten pause. De forrige gangene har kvalmen hengt i til langt uti andre trimester.

Gode idéer! For min del er det for tidlig for ultralydbilde.. får henge opp en gravitetstest istedet i treet, hehehe
Må da oppdatere på revealen som ingen har bedt om! Haha :) fikk en juleplante(?) av jobben idag så jeg endte med å gi den videre til svigers og gjemte graviditetstesten oppi. De så noe stakk ut, tok de en time vel og merke, men når de fant ut ble det mye latter og tårer :) fikk selvfølgelig servert en irriterende "det var JAMMEN på tide!" etterpå. Eh.. slapp av tenker jeg. Tre år i mellom er helt normalt og har ikke vært klar en dag før! Hahaha

Vedlegg

• Snapchat-403388427.jpg
    Snapchat-403388427.jpg
    1.000 KB · Visninger: 22
Må da oppdatere på revealen som ingen har bedt om! Haha :) fikk en juleplante(?) av jobben idag så jeg endte med å gi den videre til svigers og gjemte graviditetstesten oppi. De så noe stakk ut, tok de en time vel og merke, men når de fant ut ble det mye latter og tårer :) fikk selvfølgelig servert en irriterende "det var JAMMEN på tide!" etterpå. Eh.. slapp av tenker jeg. Tre år i mellom er helt normalt og har ikke vært klar en dag før! Hahaha
Oi! Klarte du å holde maska en hel time?? :hilarious: :Heartpink

Hahaa ja!! Hjelper å ha en 2,5 åring som skravler og maser med bordet. Flytta fokus. Ville helst han skulle løpe å leke seg også slik han ikke hørte det, vil ikke han skal vite før OUL :)
Haha, det hjelper ja! Min på 4.5 vet det, og sier ‘Mamma har baby i magen!’ til alle hun møter :hilarious: Men jeg et jo allerede mye dårlig, og hun er jo så stor at hun skjønnet det jo…

Mannen er ute på vift, minsten er lagt. Jeg ligger på sofan og eter chips og ser på tv. Egentid er fint! Så da kan jeg skravle masse også :p haha. Føler magen min står rett ut også, så er litt koslig og holde litt på den ❤️

Mannen er ute på vift, minsten er lagt. Jeg ligger på sofan og eter chips og ser på tv. Egentid er fint! Så da kan jeg skravle masse også :p haha. Føler magen min står rett ut også, så er litt koslig og holde litt på den ❤️
Koseleg!
Ganske likt her: pappaen legg ho little og skal ut etterpå, og eg ligger på sofaen med julefilm :santa God eigenkosekveld på gang! Me var dessverre tom for chips :shifty:

Back
Topp