Skravletråd

Spiste en brødskive til frokost, og to små skåler med yoghurt og müsli til lunsj rundt kl 11, er fremdeles stinn og mett!!! Føler meg like stappa som ei pølse i pølseskinn, alt bare strutter og strammer! Unntatt puppene da, de strutter ikke enda :hilarious:
Åååå jeg er sulten hele tiden jeg! Våkner på natta og magen rumler, haha! Men er kjempeoppblåst her også

Jeg skal til legen i morra. Litt spent på hvordan det blir, om jeg skal øke medisiner eller prøve IV. For jeg orker ikke bare la dagene gå sånn som de er nå :depressed:

Tusen takk til dere damer som orker og være tilgangsansvarlig på skjult forum :)
Hvordan får vi bli med der? :) ❤️
Nå må forumansvarlig først lage det skjulte forumet, også vil det legge seg øverst ☺
Man får bli med om man har minst 50 innlegg i August 2026, og man må ha et brukernavn! Alle innlegg telles. Kan hende det er mer, ligger i så fall under den tråden som heter «velkommen til terminforum» eller noe her inne :happy: Står sånn her:

Regler vedr. skjulte grupper:

- Terminforumet må ha minimum 5000 innlegg totalt før dere kan få en skjult gruppe. Hvis dere ønsker en skjult gruppe så må dere i fellesskap finne et navn og en av dere som skal være tilgangsansvarlig. Deretter sender en av brukerne en melding til Forumansvarlig

I samarbeid med mange av dere som tilhører termingruppene har vi utarbeidet disse kriteriene du må oppfylle for å få tilgang:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på Babyverdens forum i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)
_____

Nå må forumansvarlig først lage det skjulte forumet, også vil det legge seg øverst ☺
Man får bli med om man har minst 50 innlegg i August 2026, og man må ha et brukernavn! Alle innlegg telles. Kan hende det er mer, ligger i så fall under den tråden som heter «velkommen til terminforum» eller noe her inne :happy: Står sånn her:

Regler vedr. skjulte grupper:

- Terminforumet må ha minimum 5000 innlegg totalt før dere kan få en skjult gruppe. Hvis dere ønsker en skjult gruppe så må dere i fellesskap finne et navn og en av dere som skal være tilgangsansvarlig. Deretter sender en av brukerne en melding til Forumansvarlig

I samarbeid med mange av dere som tilhører termingruppene har vi utarbeidet disse kriteriene du må oppfylle for å få tilgang:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på Babyverdens forum i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)
_____
Føler jeg har vært såpass aktiv at det ikke er noe problem :p haha

Gledet meg veldig til hverdagen. Men denne dagen er kjedelig altså. Bare ligger på sofan hele dagen. Altså litt digg er det jo, men samtidig gir det meg ikke så mye mer enn ro :p haha får snart begynne på middag. Men alt er tiltak

Vi har hatt mellom -18 og -22 °c i dag. Har uteskole hver torsdag. Kan trygt si at vi kortet ned utetiden :hilarious: Hadde definitivt trengt å få trent litt også på ski med hunden, men vet ikke om det er dagen i dag akkurat :confused1

Jeg tror det er noe i veien med meg… jeg var inne på KappAhl i dag og gikk forbi barneavdelingen. Plukket opp en body til baby og jeg bare klarer ikke å forstå at dette er fremtiden min. At jeg skal ha noe som skal passe inn i den. det var ingen følelser av «å så søt» «tenk om 8 måneder så er jeg mamma med en liten baby så passer i denne». Det var mer «hø skal dette skje?!» er det noen andre førstegangsfødene som har opplevd det?

Jeg tror det er noe i veien med meg… jeg var inne på KappAhl i dag og gikk forbi barneavdelingen. Plukket opp en body til baby og jeg bare klarer ikke å forstå at dette er fremtiden min. At jeg skal ha noe som skal passe inn i den. det var ingen følelser av «å så søt» «tenk om 8 måneder så er jeg mamma med en liten baby så passer i denne». Det var mer «hø skal dette skje?!» er det noen andre førstegangsfødene som har opplevd det?
Tror det er ganske normalt så tidlig :Heartpink

Jeg føler heller ikke det har gått skikkelig opp for meg. Har ikke kjøpt noe enda og heller ikke sagt det til noen andre enn mannen selvsagt. Tør egentlig ikke å tro på det før jeg vet det går bra. Håper det kommer seg litt etter TUL som forhåpentligvis går bra.

Det kommer nok snart! ❤️ er jo veldig tidlig, og en usikker tid! Ser for meg når magen kommer og du har vært på ultralyd litt senere, og når du kjenner bevegelse vil det kanskje føles anerledes.

Jeg føler heller ikke det har gått skikkelig opp for meg. Har ikke kjøpt noe enda og heller ikke sagt det til noen andre enn mannen selvsagt. Tør egentlig ikke å tro på det før jeg vet det går bra. Håper det kommer seg litt etter TUL som forhåpentligvis går bra.
Jeg også er litt der. Trenger den ultralyden. Selv om jeg vet det ikke er noe garanti :)

Back
Topp