Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan være greit å ta med urinprøve, men sikkert ikke noe i veien for å ta en på legekontoret også!Jeg skal til første svangerskapskontroll hos lege denne uka. Da er jeg 8+0. Er det noe spesielt jeg bør være forberedt på eller huske å spørre om?
Det hadde jeg helt glemt hvis du ikke hadde sagt det! Haha, takkDet kan være greit å ta med urinprøve, men sikkert ikke noe i veien for å ta en på legekontoret også!
Fort gjortDet hadde jeg helt glemt hvis du ikke hadde sagt det! Haha, takk![]()

Spiser pepperoni og spekeskinke stekt oå pizza, det er veld mye det samme. På pizza går det bra, det blir godt nok varmebehandletEr det noen som spiser stekt salami, f. eks på pizza? Ser man i utgangspunktet kan spise salami som. er godt varmebehandlet, men blir så usikker allikevel![]()
Jepp. Jeg spiser salami som nylig er åpna også (mannen og ungene får spise resten). Vet det ikke er anbefalt, men risikoen er så sinnsykt lav for ferske produkter i Norge - mer sannsynlig å bli hardt skadd og dø i trafikken. Røkt laks, kjøttpålegg, sushi som har stått ute lenge og slikt er jeg mer forsiktig med da.Er det noen som spiser stekt salami, f. eks på pizza? Ser man i utgangspunktet kan spise salami som. er godt varmebehandlet, men blir så usikker allikevel![]()
Helt innafor det! Jeg var ikke hos fastlegen eller jordmor før i uke 14 sist, gikk helt fint det.Hei, jeg får første time hos fastlege når jeg er 9+6. stresser litt fordi jeg føler det er veldig seint. Er jeg det? (Stressa-fjes). Har vært tre ganger på UL (inkl tidlig UL) allerede siden jeg hadde en blødning.
Bonus; kan ikke være kvalm i søvne
Tror det er vanlig. Har selv ømfintlig hud og smurt jevnt med 50 hele våren. Selv om jeg bare har vært ute når jeg har syklet til og fra jobb. Og likevel, mye mer fregner enn ellers!Merker at huden er mye mer ømfintlig for sol enn ellers. Jeg har egentlig en hud som tåler en del før jeg blir solbrent, men tydeligvis ikke nå.Kan ikke ta betakaroten som jeg pleier (det fungerer gull mot soleksem), så kan ha noe med det å gjøre og. Ikke fått soleksem, men ser at jeg har blitt solbrent i hodebunnen, og et par små flekker hvor jeg ikke har smurt meg godt nok. Får være ekstra påpasselig i år
![]()
Ja, leste at det kunne være hormonelt. Vi får bare være litt ekstra forsiktige i årTror det er vanlig. Har selv ømfintlig hud og smurt jevnt med 50 hele våren. Selv om jeg bare har vært ute når jeg har syklet til og fra jobb. Og likevel, mye mer fregner enn ellers!