Skravletråd

Hvis du bor i Oslo er det helt unødvendig å dra til Jessheim for å dra til ham, dette er en undersøkelse som er standard og som alle ultralydklinikken utfører :)
Jeg bor ca en time unna alle klinikker, utpå landet, så spiller egentlig ingen rolle hvem jeg drar til, har bare hørt mye positivt om senteret på Jessheim :happy:

Etter dagens undersøkelse så ser det ut til at jeg melder meg ut herfra! Tusen takk for at jeg fikk være en del av gjengen en stund ❤️ Ønsker alle lykke til, og håper dere alle sitter med friske flotte babyer om noen måneder ❤️ titter nok innom innimellom!
Sender deg gode klemmer ❤️

Er litt overrasket over at jeg er like "opphengt" i dette svangerskapet osm det første. Hører folk si at andre/tredje graviditet går så mye raskere fordi man har nok å styre med med barna man allerede har. Ei venninne av meg glemte en svangerskapskontroll liksom. Dette har ikke skjedd med meg, det første jeg tenker hver morgen er hvor langt jeg er på vei :smiley-ashamed004 og er utålmodig mtp ul. Kanskje det blir annerledes fra 2.trimester

Er litt overrasket over at jeg er like "opphengt" i dette svangerskapet osm det første. Hører folk si at andre/tredje graviditet går så mye raskere fordi man har nok å styre med med barna man allerede har. Ei venninne av meg glemte en svangerskapskontroll liksom. Dette har ikke skjedd med meg, det første jeg tenker hver morgen er hvor langt jeg er på vei :smiley-ashamed004 og er utålmodig mtp ul. Kanskje det blir annerledes fra 2.trimester
Jeg synes det går raskere. Men er helt klart mer avslappa ang. innkjøp, mat (sunt men ikke så opphengt i å droppe skinke etc.), så det er deilig. Men like "avhengig" av å kunne prate inne på slikt forum, sist var jeg bare på Facebook men.

Hvorfor vil man ha skjult Forum? Hva er det som er så hemmelig på en måte :p
Skjønner ikke helt greia.
Mange tørr å dele mer på skjult forum. Alt som skrives på åpent forum på babyverden er tilgjengelig for alle. Jeg har selv blitt "avslørt" her inne fordi folk har kjent meg igjen ved å legge sammen to og to. Ikke at jeg skriver så mye som jeg ikke kunne delt med hvem som helst. Men for mange er det godt å ha et lukket og trygt sted de kan dele ting. Er mye med svangerskap og fødsel som er personlig og intimt. Og da ønsker man ikke nødvendigvis å dele så mye.

Jeg vet at man gjerne kaller ukene mellom TUL og OUL for spøkelsesukene, fordi man ofte ikke kjenner så mye liv enda, men jeg synes ukene mellom positiv test og TUL også er spøkelsesaktige jeg :smiley-ashamed004 ja, positiv test og ingen mensen, men man vet jo overhodet ingenting om hva som egentlig foregår nedi der:happy090

Jeg vet at man gjerne kaller ukene mellom TUL og OUL for spøkelsesukene, fordi man ofte ikke kjenner så mye liv enda, men jeg synes ukene mellom positiv test og TUL også er spøkelsesaktige jeg :smiley-ashamed004 ja, positiv test og ingen mensen, men man vet jo overhodet ingenting om hva som egentlig foregår nedi der:happy090
Dette er dumt spørsmål men hva står egentlig TUL og OUL for?:)

Veldig nervepirrende, fint og skummelt på en gang :nailbiting:

Det ble spontanabort på meg. Ivf-barn så det føles helt håpløst mtp veien videre. Lykke til videre alle sammen :Heartred
Sender deg en god klem❤️ Ta vare på deg selv og så håper jeg du får en sjanse til❤️

Det ble spontanabort på meg. Ivf-barn så det føles helt håpløst mtp veien videre. Lykke til videre alle sammen :Heartred
Dette var trist lesning, også fordi jeg vet alt som ligger bak. Hva er veien videre - har du mer på frys?

Dette var trist lesning, også fordi jeg vet alt som ligger bak. Hva er veien videre - har du mer på frys?
Du har også gått gjennom IVF ja ser jeg, har det tatt lang tid? Gratulerer så mye med graviditet, måtte det gå hele veien til mål :Heartred :Heartred

Har ett egg igjen på frys. Men kjenner jeg mister litt motet, regner med de bruker de beste embryoene først.. Jeg har så lyst på tette barn men ser når for meg at det blir nye uttak (fikk ingen på feys på første uttak sist) og nye evinnelige måneder med venting. Regner med håpet kommer seg litt når jeg får det litt på avstand men nå er det litt mørkt.

Skal ikke spamma januargruppa mer med dette. Stå på alle, og takk for klemmer!

Back
Topp