Skravletråd

I dag er det pakke dag å avreise til Sverige på påskeferie :love7 11 dager i campingvogna med scootertur på fjellet å fyr i bålpanna på campingen med masse flotte folk..
Riksgränsen/Björkliden eller sørpå? :)

Åh, hormonene er i gang både fysisk og psykisk :shy: merker det allerede i bekken, og tårene sitter løst :shy:

Åå har hatt noen campinghelger der :love017 men det er en god del år siden nå :happy:
Er så koselig :) Vi har sesongplass her hver vinter å hele familien digger det, jenta mi på 18 er tilogmed fortsatt med vinter å påskeferie :love7Han på 12 er selvskreven da han er scooterfrelst :)

Hver eneste natt så våkner jeg mellom 2 og 3... Jeg vet ikke hvorfor, ikke må jeg på do, ikke er jeg sulten osv :shy: ligger gjerne våken en times tid da jeg sliter med å sovne igjen, og blir ekstra trøtt dagen etter..

Hver eneste natt så våkner jeg mellom 2 og 3... Jeg vet ikke hvorfor, ikke må jeg på do, ikke er jeg sulten osv :shy: ligger gjerne våken en times tid da jeg sliter med å sovne igjen, og blir ekstra trøtt dagen etter..
Du sånn holdt jeg også på frem til for en uke siden ca! Jeg våknet mellom fire og fem. Gjerne også mellom ett og to. Skikkelig slitsomt. Men nå er jeg tilbake på «normalen», jeg er 7+2 nå. Kanskje d roer seg for deg også snart? ❤️

Det er kjempeslitsomt. Jeg hadde det sånn fra noen dager etter eggløsning. Sov dårlig gjennom natta og da jeg våknet kl. 4.30-5 var det bare å stå opp. Det pågikk i to uker. Ble så ekstra trøtt av det. Håper det går over for deg også.

Du sånn holdt jeg også på frem til for en uke siden ca! Jeg våknet mellom fire og fem. Gjerne også mellom ett og to. Skikkelig slitsomt. Men nå er jeg tilbake på «normalen», jeg er 7+2 nå. Kanskje d roer seg for deg også snart? ❤️
Håper det roer seg snart, lå våken fra 02-03.30 uten å klare å sove :shy:

Jeg sover også kjempedårlig, aktivitetsklokka er veldig misfornøyd med meg hver morgen :hilarious: Håper det gir seg snart, godt å høre det har gått tilbake til normalt for flere andre!

Dette har alltid vært et symptom for meg når jeg har blitt gravid! :) Spesielt de første ukene! Unntaket er denne graviditeten, men så vet jeg jo at hcg ikke stiger helt ideelt. Her går i alle fall jeg rundt og håper på at jeg skal plutselig sove dårlig :dead:

Dette har alltid vært et symptom for meg når jeg har blitt gravid! :) Spesielt de første ukene! Unntaket er denne graviditeten, men så vet jeg jo at hcg ikke stiger helt ideelt. Her går i alle fall jeg rundt og håper på at jeg skal plutselig sove dårlig :dead:
Jeg kan ikke huske at jeg hadde det slik med de to vi har, men det er jo noen år siden :hilarious:

Back
Topp