Innser at vi mangler en skravletråd, så da fortsetter jeg å spamme forumet med tråder
Kan i samme slengen informere de som ikke er klar over det om at vi må ha 5k innlegg i desembergruppen for å få skjult forum, og det må vi jo ha!
Bidra gjerne ved å poste under «våre leker». Har laget et par allerede, men legg gjerne til flere 
Kan i samme slengen informere de som ikke er klar over det om at vi må ha 5k innlegg i desembergruppen for å få skjult forum, og det må vi jo ha!
Er så oppblåst allerede at jeg ikke kan bruke mine vanlige bukser
Blir nok nødt å fortelle det til de på laget ganske snart.

Gravid igjen med termin rundt 16.desember. Sistemann ble født 6 dager før termin, så spent på når denne kommer. Hvis alt går bra da. Hadde en SA i uke 7 i desember, så ikke så altfor optimistisk enda.. og gruer meg litt til en evt ny fødsel, da jeg hadde atoni sist (stor blødning bak morkaka, kom en foss av blod når den kom ut og hadde 6-7 jordmødre og leger som prøvde å stoppe blødningen. Mistet nærmere 2 liter blod) Noen andre som hadde atoni under fødsel? Ble dere satt i gang ved neste fødsel?
får bare håpe å xalt for at denne gangen går det mye bedre å man slepper å oppleve det en gang til. Blir jo uansett spennende å se om h*n kommer før denne gangen eller om han blir til termin