Skravletråd

Poullain

Elsker forumet
Himmelbarn
Julibarna2024☀️
Det må vi nesten ha. :laughing002

Hvordan går det med alle sammen? Jeg skal ta en blodprøve i dag etter innsett. Gruer meg sånn, den digitale slo ut fort på 2 - 3, så gruer meg til å finne ut hva hcg-nivået er på egentlig. Jeg har vært våken siden 4 pga kvalme og oppkast, så krysser fingrene for at nivået er høyt nok denne gangen og at jeg slipper å tenke på det iallfall :sorry:

Her går det ganske greit, men kjenner jeg er engstelig nå den første tiden. Heldigvis er det ikke like mange muligheter for å gruble med ei på straks 3 i hus, som jo er ganske fint :Heartred Har en tendens til å gruble en del. Har satt opp en tul den 13. Desember, så ser frem til det :)

Her går det ganske greit, men kjenner jeg er engstelig nå den første tiden. Heldigvis er det ikke like mange muligheter for å gruble med ei på straks 3 i hus, som jo er ganske fint :Heartred Har en tendens til å gruble en del. Har satt opp en tul den 13. Desember, så ser frem til det :)
Alltid koselig med en liten som får tiden til å gå, her ble tassen 2 i november, så har mer enn nok å gjøre selv. Føler denne gangen at tiden har gått fort :smiley-ashamed004 Jeg og har tul den dagen :D håper vi får se et bankende hjerte begge to ❤️

Jeg spottet litt på papiret i går og i dag, krysser fingrene for at det er bivirkning av Cyclogest grunnet såre slimhinner, streken på testene blir sterkere, såg grei forskjellige fra den i dag tidlig til den nå nettopp :shy:

Her går det bare fint egentlig. Kjenner allerede en del symptomer, det strekker og murrer i livmora og korsryggen. Også er jeg småkvalm og har hatt litt brekninger+ rar luktesans. Er veldig spent på hvordan det vil gå denne gangen. Er ikke sånn kjempe entusiastisk enda, da jeg er redd for å miste igjen. Vil liksom ikke helt knytte meg til svangerskapet for jeg ser at det går den rette veien. Er jo ingen garantier, men må bare håpe på det beste :Heartred

Alltid koselig med en liten som får tiden til å gå, her ble tassen 2 i november, så har mer enn nok å gjøre selv. Føler denne gangen at tiden har gått fort :smiley-ashamed004 Jeg og har tul den dagen :D håper vi får se et bankende hjerte begge to ❤️
Bestiller dere tul via fastlege eller privat? :cat:

Bestiller dere tul via fastlege eller privat? :cat:
Jeg er gravid med ivf (lang historie, kort versjonen er at jeg har dårlig eggkvalitet), så jeg har en ul i pakken jeg kjøpte av klinikken, men ellers har jeg bestilt gjennom fastlegen :)

Last edited:
Foreløpig har jeg det greit. Jeg er litt småuggen i kroppen men er ikke sikker på om det er relatert til graviditeten. Tisser som en helt hele døgnet og fiser minst like mye. Kronisk sulten. Har ordnet time hos fastlegen for svangerskapskonsultasjon når jeg er 7+0 og fikk beskjed om at jordmor det får jeg ikke før jeg er rundt 15–16 uker på vei. Kommer ikke til å bestille privat UL. Venter til OTUL. Ønsker dog å ta privat 3D UL når vi nærmer oss ferdig for det gjorde vi sist. Synes ventetiden er lenger etter OUL enn fram mot OTUL :)

Er ikke det bra? :bag: finner at det på skalaen er på 2-3 uker. Skal du måle igjen for å se stigningen? Jeg skal ta blodprøver i morgen og på fredag for å sjekke stigning :cat:
finner ingen tabell med så høyt nummer, er vandt med hcg på 123 - 189, så kan vær jeg overreagerer litt :smiley-ashamed004

Nei, pleier ikke å ta noen ny med mindre det er noen grunn for det ;)

Det er fryseforsøk (ivf), så bommet ikke på EL, det eneste fine med ivf :smiley-ashamed005 Håper det bare en men blir glad for 2 og :bag:
Okei, kan jo være du bare produserer mye hcg da :) du kan hvertfall være trygg på at det ikke er for lave nivåer hvertfall!

Back
Topp