Skravletråd

Amandus
Bjørnar
Cedrik
Didrik
Elias
Ferdinand
Gabriel
Hans
Ingar
Jonas
Kasper
Lars
Mons
Nikolas
Oskar
Pelle
Romeo
Sigurd
Truls
Ulrik
Vemund

Åssen har folk det med kvalme? Har fått det sånn at jeg er mye småkvalm til og fra, og at jeg nesten må "rape" opp luft når jeg blir skikkelig kvalm. Skulle gjøre det i kveld og da kom det opp litt gulp... Tror nok kvalmen er på tur for å melde seg nå ja. Fikk det vel i uke 7-8 med førstemann. Er 5+4 nå(uke 6)

Åssen har folk det med kvalme? Har fått det sånn at jeg er mye småkvalm til og fra, og at jeg nesten må "rape" opp luft når jeg blir skikkelig kvalm. Skulle gjøre det i kveld og da kom det opp litt gulp... Tror nok kvalmen er på tur for å melde seg nå ja. Fikk det vel i uke 7-8 med førstemann. Er 5+4 nå(uke 6)
Samme her. Noen dager er jeg litt uvell på kveldstid, men ingenting stort helt enda. "Hangover"-følelsen kom rundt uke 7/8 her også. Håper jeg unngår det, men tror ikke det :angelic:

Spent på hvordan dagen på jobb blir i dag… er så trøtt at jeg føler meg som en zombie :dead:
Var oppe på do i 4 tiden og fikk ikke sove igjen.
Mye oppvåkninger gjennom hele natten så er skikkelig i underskudd på søvn.
Dette er typisk for meg ubder graviditet, men er nok ikke utenkelig at det delvis også kommer av at tankekjøret etter positiv test i går gjør at jeg ikke får «roet meg ned».
Dette blir min 5. graviditet siden april (3 kjemisk og 1 MA) så er selvfølgelig veldig nervøs for om jeg kommer til å miste igjen innen kort tid :sad010

Håper så inderlig dette er vår terminspire som kan gjøre søskenflokken komplett :dummy: :dummy1: :binkybaby

Sitter og leser om når hjertet til lille begynner å slå (22 dpo) og om at hun/han blir beroliget av å høre mammas hjerte slå når han/hun legges på mors bryst rett etter fødsel … og jeg kjenner jeg blir virkelig emosjonell og tårene presser på.
Håper jeg får oppleve dette en siste gang og at lille juli 2025 spiren vår holder seg inni magehuset helt til mål :love7

Har lenge vært i tvil om jeg skal klippe av meg håret da det er så mye styr med langt hår når man har en liten en.. men så synes jeg jo at det er penest til meg, men når det alltid havner i en dott på hodet så er det jo liksom ikke så mye vits. Så i går bestemte jeg meg for at den dagen jeg får positiv test skal jeg klippe meg. Senere på kvelden fikk jeg faktisk det, så i morgen blir det skulderlangt hår igjen :laughing002

Back
Topp