Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Beklager, denne skulle inn under Våre leker! Gjør om denne til skravletråd!Benjamin
Det var opprinnelig en tråd for navneleker, men den skulle jo ligge under Våre leker, men havnet feil. Fikk ikke til å slette den, så gjorde den om til en vanlig skravletrådEr dette navneforslag?
SkjønnerDet var opprinnelig en tråd for navneleker, men den skulle jo ligge under Våre leker, men havnet feil. Fikk ikke til å slette den, så gjorde den om til en vanlig skravletråd
Samme her. Noen dager er jeg litt uvell på kveldstid, men ingenting stort helt enda. "Hangover"-følelsen kom rundt uke 7/8 her også. Håper jeg unngår det, men tror ikke detÅssen har folk det med kvalme? Har fått det sånn at jeg er mye småkvalm til og fra, og at jeg nesten må "rape" opp luft når jeg blir skikkelig kvalm. Skulle gjøre det i kveld og da kom det opp litt gulp... Tror nok kvalmen er på tur for å melde seg nå ja. Fikk det vel i uke 7-8 med førstemann. Er 5+4 nå(uke 6)
Skjult forum oppnås når vi har oppfylt kriteriene som forumansvarlig har skrevet under den nederste tråden her inneFinnes det en lukket gruppe her?
Et tips ville vært å pinne den øverst, så blir det ikke så vanskelig for susete hoder som megSkjult forum oppnås når vi har oppfylt kriteriene som forumansvarlig har skrevet under den nederste tråden her inne
Godt poeng! Aner ikke hvordan man gjøre det, så håper noen andre kanEt tips ville vært å pinne den øverst, så blir det ikke så vanskelig for susete hoder som meg
Tror kanskje forumansvarlig kan gjøre det, men litt usikker!Godt poeng! Aner ikke hvordan man gjøre det, så håper noen andre kan