Skravletråd

Når tar dere første legetime? Hva er egentlig normalen? Tenkte å vente til uke 7. men er det for sent/tidlig?
Ikke for seint og vente til uke 7, jeg hadde første UL uke 7 og en i uke 8 nå skal jeg neste når jeg er rundt 12/13 uker på vei, og skal til legen nå 8 februar da er jeg i uke 10 og skal bestille første time til svangerskapskontroll og få helsekort.

Jeg er veldig spent! De to graviditetene jeg har hatt så har jeg blødd kraftig med koagler rundt ikm. Jeg har ikm i morgen og enn så lenge er det ingen tegn til spotting eller blødning. Begge de tidligere graviditetene har endt i MA (uke 6) og SA (uke 5). Venter egentlig bare på å begynne å blø, for det har jo blitt vanlig for meg når jeg har vært gravid:smiley-ashamed004 Men håper at jeg ikke blør selvsagt, for blødning er jo ikke gøy når man er gravid.
Jeg har hatt 3 blødninger tidligere grabiditeter i 4 svangerskapet nå har jeg ikke fått noen ting og er i uke 9 nå:). Og gyn har sagt det er 3% sjanse for at det kan gå galt, så satser på det går rette vei nå, men fortsatt er jeg redd og føler meg usikker på at det går rett vei.

Jeg har hatt 3 blødninger tidligere grabiditeter i 4 svangerskapet nå har jeg ikke fått noen ting og er i uke 9 nå:). Og gyn har sagt det er 3% sjanse for at det kan gå galt, så satser på det går rette vei nå, men fortsatt er jeg redd og føler meg usikker på at det går rett vei.
Bank i bordet, jeg har ikke spottet eller blødd enda (4+1 i dag) :) I de to andre begynte jeg å spotte og blø 3+6, så jeg tar det som et godt tegn!

Kjenner følelsen! Jeg benekter at jeg er gravid, klarer ikke å forstå det. 97% sjanse for at det går bra er jo mye! :Heartred

Ikke alltid det er den veien det går jeg er også godt voksen og har flere barn, men er stressa som bare det, haha
Men prøver å si til meg det du nevner her, at mister man så er det ofte fordi det ikke er som det skal….
Helt enig, er i samme situasjon som deg, og det er jo ikke mindre viktig av den grunn! Trøster meg med det samme som deg, men håper på det beste!

Bank i bordet, jeg har ikke spottet eller blødd enda (4+1 i dag) :) I de to andre begynte jeg å spotte og blø 3+6, så jeg tar det som et godt tegn!

Kjenner følelsen! Jeg benekter at jeg er gravid, klarer ikke å forstå det. 97% sjanse for at det går bra er jo mye! :Heartred
Ja, jeg prøver bare å nyte graviditeten, og hatt 2 UL uke 7 og uke 8 så spent på neste i uke 12/13, men satser på at det går rette veien :Heartbigred

Noen som vet hvor mange innlegg man må ha for å få være med i skjult gruppe? :)

Førstegangsgravid i uke 5-6 (ifølge appene). Har begynt å bli bekymret fordi jeg har hatt rosa utflod. Første gangen var nå på lørdag etter samleie, så bittelitt i går kveld, og i dag tidlig. I dag tidlig var det en del på papiret, og mørkere farge enn lørdag og søndag. Har googlet meg i hjel, men blir ikke klokere da det både står at det er normalt og at det har vært starten på en spontanabort for flere. Det har ikke vært noe i do, kun på papiret. Skal til jordmor for samtale på onsdag.. har ikke hatt noen spesielle smerter, bortsett fra litt verking i korsryggen (som jeg har hatt siden uke 4). flere som har opplevd det samme?

Førstegangsgravid i uke 5-6 (ifølge appene). Har begynt å bli bekymret fordi jeg har hatt rosa utflod. Første gangen var nå på lørdag etter samleie, så bittelitt i går kveld, og i dag tidlig. I dag tidlig var det en del på papiret, og mørkere farge enn lørdag og søndag. Har googlet meg i hjel, men blir ikke klokere da det både står at det er normalt og at det har vært starten på en spontanabort for flere. Det har ikke vært noe i do, kun på papiret. Skal til jordmor for samtale på onsdag.. har ikke hatt noen spesielle smerter, bortsett fra litt verking i korsryggen (som jeg har hatt siden uke 4). flere som har opplevd det samme?
Jeg opplevde det da jeg var 5-6 uker på vei med første, og det gikk helt fint :happy:

Jeg opplevde det da jeg var 5-6 uker på vei med første, og det gikk helt fint :happy:
Takk :Heartred er det forresten normalt å ikke føle seg gravid? Jeg klarer ikke å tro på at jeg er det før ultralyd tror jeg! o_O Er ikke kvalm eller noe, bare hatt litt ømme pupper og smerter i korsryggen.

Hei.
Når jeg var gravid med minste så blødde jeg av og på i noen uker fra uke 6. og sent i uke 32 også , men alt var bare helt normalt. Men blod er jo skremmende når en er gravid.
Så lenge du ikke har vondt og det ikke kommer veldig masse , tenker jeg dette går helt fint :Heartred

Jeg er allerede sykemeldt på jobb pga veldig kvalme. Flere kolleger har sendt meg melding og spurt hvordan det går med meg og at de håper jeg snart er tilbake på jobb. Hva svarer man på sånt? :hilarious:

Før første gang på 2 år, så har ikke sykehuset ringt med hcg svar i dag.. De pleier alltid ringe mellom 12 og 13, men hørte ikke et pip i dag.... Jeg vet jo svaret sånn sett, men vil ha tall :/ :p

Back
Topp