Skravletråd

Jeg er så sliten… sitter på do og lufttørker siden jeg ikke orker å tørke meg selv.. sambo skal få lage frokost til meg, burde vel sette han i gang nå så jeg ikk blir alt for kvalm

Jeg har tygget på noe nesten konstant siden jeg våknet klokken ti… Er det for mye å håpe på at uvelheten er bedre allerede i morgen slik at jeg kan være en flink student? :hilarious:

Er det innafor å forlate nyttårsmiddagen FØR midnatt? Kommer til å bruke nesten en time på å komme meg hjem med kollektivt fra dit jeg skal (har ikke bil) og synes jo allerede at alt etter 23 er ekstremt sent nå om dagen..

Er det innafor å forlate nyttårsmiddagen FØR midnatt? Kommer til å bruke nesten en time på å komme meg hjem med kollektivt fra dit jeg skal (har ikke bil) og synes jo allerede at alt etter 23 er ekstremt sent nå om dagen..
Absolutt, syns det er sprekt at man er ute i kveld uansett. :p Vi takket nei til fest i år fordi jeg legger meg før 22.

Synes det er bra gjort å dra på en nyttårsmiddag. Her blir det senga, Netflix og tortillalefser med smelta ost om jeg orker å spise :hilarious:

Absolutt, syns det er sprekt at man er ute i kveld uansett. :p Vi takket nei til fest i år fordi jeg legger meg før 22.
Synes det er bra gjort å dra på en nyttårsmiddag. Her blir det senga, Netflix og tortillalefser med smelta ost om jeg orker å spise :hilarious:
Jeg er SÅ nære å avlyse og bli hjemme her også! Men tror det blir veldig hyggelig, så gir det en sjanse. Vertskapet vet at jeg er gravid som de tilgir jo om jeg stikker tidlig (og de ni-ti andre som er der får bare lure).

Jeg er SÅ nære å avlyse og bli hjemme her også! Men tror det blir veldig hyggelig, så gir det en sjanse. Vertskapet vet at jeg er gravid som de tilgir jo om jeg stikker tidlig (og de ni-ti andre som er der får bare lure).
Men da ville jeg dratt, er veldig fint når vertskapet vet det og du kan slappe litt mer av. Man har jo lov å bli sliten selv om andre ikke vet du er gravid. Tenk på den gode maten (hvis du ikke er kvalm). :D

Må si jeg syntes det høres behagelig ut med stretch jeg, takler ikke ting som strammer eller ikke har stretch i utgangspunktet:laughing002 Jeg mistrives egentlig i kjole, men kan se for meg at det er godt å ha på når magen blir stor :Heartred takk for tips!
Ja, stretch er veldig greit. Tåler heller ikke ting som strammer nå. Men hadde f.eks min favoritt jeans, uten noen ting stretch, hatt sånn gravidlomme foran, så hadde jeg kunnet bruke den, for da kommer ikke presset. Alle mamma "jeggings" jeg har fra HM, de sklir ned så jeg må dra dem opp heeeele tida så jeg ikke får skrittet mellom lårene :hilarious: men velger heller det enn vanlige jeans nå altså. Bare irriterende

Her er jeg glad det kun er oss her på nyttårsaften i år :).
Allerede tatt 1 dupp i dag og ligger i senga igjen nå pga trøtthet og kvalme :/.
Får satse på å være litt mer sosial neste år :)
Godt nytt år alle sammen ❤️

Ja, stretch er veldig greit. Tåler heller ikke ting som strammer nå. Men hadde f.eks min favoritt jeans, uten noen ting stretch, hatt sånn gravidlomme foran, så hadde jeg kunnet bruke den, for da kommer ikke presset. Alle mamma "jeggings" jeg har fra HM, de sklir ned så jeg må dra dem opp heeeele tida så jeg ikke får skrittet mellom lårene :hilarious: men velger heller det enn vanlige jeans nå altså. Bare irriterende
Såpass ja, høres litt slitsomt ut ja:laughing002 har mest lyst til å gå i pysj hele dagen, og gjør forsåvidt og det, så blir hardt å skulle ha på noe annet om to dager :laughing002

Men da ville jeg dratt, er veldig fint når vertskapet vet det og du kan slappe litt mer av. Man har jo lov å bli sliten selv om andre ikke vet du er gravid. Tenk på den gode maten (hvis du ikke er kvalm). :D
Dro i middag, maten var veldig god, folk var fine, men begynte å bli sliten i takt med at resten ble fulle og mer høylydt, så tok akkurat drosje hjem. Glad jeg dro - deilig å være i seng snart! Godt 2024 alle sammen!

Håper dere har hatt en fin nyttårsfeiring :Heartred Vi hadde overnattingsbesøk av en annen familie med barn på samme alder som våre, pluss et annet vennepar. Barna fikk pølse og stjerneskudd før leggetid, og vi voksne spiste kalkunmiddag i ro og fred på kvelden. Veldig koselig! Holdt til og med ut til etter midnatt :hilarious:

Dro i middag, maten var veldig god, folk var fine, men begynte å bli sliten i takt med at resten ble fulle og mer høylydt, så tok akkurat drosje hjem. Glad jeg dro - deilig å være i seng snart! Godt 2024 alle sammen!
Så bra du dro, vilt imponert over hvor lenge du var ute. Her ble det snorking før kl 23, våknet såvidt av fyrverkeriet, men sovnet igjen med en gang.

Utrolig at man kan bi så sliten av ingenting for tiden. Føler meg så ubrukelig. Skifter mellom soffaen å senga.

Her var det bare meg og mannen på nyttårsaften, og jeg var våken nesten til klokken ett. Skjønner ikke hvordan!
Nå ligger jeg på sofaen og er så uggen og trøtt, og mannen skal straks ut og kjøpe burger king :Heartred :laughing002

Jeg er så sliten, men får gjerne ikke til å sove. I natt sovnet jeg ikke før klokken 6 på morgenen.

Back
Topp