Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Absolutt, veldig gjenkjennbartDet å være gravid er en merkelig ting.
Går å kjenner etter hele tiden. Har for eksempel aldri tatt mer på puppene enn det siste døgnet. Må jo kjenne om de er blitt øm må man skjønne
Jeg har heller aldri analysert mageubehag så mye som nå (har IBS så analyserer mye til vanlig) for å finne ut om murringene er innafor eller ikke.Jeg har heller aldri vært mer bevisst på eget underliv
Håper det er flere som kjenner seg igjen i dette sånn at jeg slipper å føle meg dum, hahaha.

Uff, det er ikke ålrigth! Får håpe det gir seg snartJeg også har helt sære drømmen for tiden! Men de verste drømmene er der jeg så realistisk drømmer at jeg ikke er gravid lenger. Vettskremt våkner jeg på morgenen![]()

Veldig gjenkjennbart ja! Leter etter symptomer hele tiden, og så redd for at de få jeg har skal forsvinne eller er ønsketenking!Det å være gravid er en merkelig ting.
Går å kjenner etter hele tiden. Har for eksempel aldri tatt mer på puppene enn det siste døgnet. Må jo kjenne om de er blitt øm må man skjønne
Jeg har heller aldri analysert mageubehag så mye som nå (har IBS så analyserer mye til vanlig) for å finne ut om murringene er innafor eller ikke.Jeg har heller aldri vært mer bevisst på eget underliv
Håper det er flere som kjenner seg igjen i dette sånn at jeg slipper å føle meg dum, hahaha.
Absolutt, veldig gjenkjennbart![]()
Godt å høreVeldig gjenkjennbart ja! Leter etter symptomer hele tiden, og så redd for at de få jeg har skal forsvinne eller er ønsketenking!
Følelsene er jo også helt på viddene. Er til vanlig en følsom person, men nå er det helt ekstremt! Jeg har grått mye til Snøfall i år for å si det sånn..Føler helt likt. Er ikke lett å være gravid igjen etter SA i uke 8 forrige gang..Veldig gjenkjennbart ja! Leter etter symptomer hele tiden, og så redd for at de få jeg har skal forsvinne eller er ønsketenking!
Hvis du hår inn på feks juni eller noen av månedene før, så kan du lese info om skjult. Hver termingruppe får et skjult forum som ingen andre enn de med tilgang kan leseGanske ny her på BV.. hva er skjult forum?
Ganske ny her på BV.. hva er skjult forum?
Dersom du går inn på innlegget som heter «Velkommen til august 2024-gruppen» så står det mer om skjult gruppe derGanske ny her på BV.. hva er skjult forum?
Ja det er jo de verst tenkelige drømmene, men man drømmer jo ofte om det man er redd for. Vet ikke hvor mange ganger jeg har våkent og vært sur på kjæresten fordi han ha vært utro!! I drømmen min vel og merkeUff, det er ikke ålrigth! Får håpe det gir seg snart![]()

Kjenner meg godt igjen i drømmer der kjæresten er utro. Vet ikke hvor mange ganger jeg har drømt det eller at han går fra meg og oppfører seg helt dust. Fortalte om en av drømmene til han for noen dager siden og responsen var «Åå, nå er det påan igjen»Ja det er jo de verst tenkelige drømmene, men man drømmer jo ofte om det man er redd for. Vet ikke hvor mange ganger jeg har våkent og vært sur på kjæresten fordi han ha vært utro!! I drømmen min vel og merke![]()

Det forstår jeg veldig godtFøler helt likt. Er ikke lett å være gravid igjen etter SA i uke 8 forrige gang..

Ja det er jo de verst tenkelige drømmene, men man drømmer jo ofte om det man er redd for. Vet ikke hvor mange ganger jeg har våkent og vært sur på kjæresten fordi han ha vært utro!! I drømmen min vel og merke![]()
Kjenner meg godt igjen i drømmer der kjæresten er utro. Vet ikke hvor mange ganger jeg har drømt det eller at han går fra meg og oppfører seg helt dust. Fortalte om en av drømmene til han for noen dager siden og responsen var «Åå, nå er det påan igjen»![]()

Ja, jeg drømmer det også uten å være gravid. Sender av og til et hjerte til han når han er på jobb sånn at han må sende tilbake. Da blir jeg glad igjen.. Må jo forsikre meg at han faktisk er glad i megHaha, akkurat DET gjør jeg uten å være gravid og! Drømmer at han finner noen andre som er bedre enn meg. Og så er jeg sur på han om morgenen for at han har vært utro eller forlatt meg i drømmen min![]()

Haha, koseligJa, jeg drømmer det også uten å være gravid. Sender av og til et hjerte til han når han er på jobb sånn at han må sende tilbake. Da blir jeg glad igjen.. Må jo forsikre meg at han faktisk er glad i meg![]()