Luna94
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Jepp...Jeg bare ELSKER sånn ventetid![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp...Jeg bare ELSKER sånn ventetid![]()

Personlig så hadde jeg holdt meg unna det, men tenker at så lenge det sies at det er trygt under svangerskap, så tenker jeg det går greit. Kanskje bedre hos frisør enn boksfargeHar dere noen tanker om å stripe og farge håret som nygravid? Vurderte å bestille frisørtime til uka, men så slo det meg at det kanskje ikke er så lurt? I følge helsenorge er det greit, men det står jo «Ut fra tilgjengelige data synes de nevnte hårbehandlinger å være trygge under svangerskap». Det står ikke kjør på, null stress!
Har dere noen tanker om å stripe og farge håret som nygravid? Vurderte å bestille frisørtime til uka, men så slo det meg at det kanskje ikke er så lurt? I følge helsenorge er det greit, men det står jo «Ut fra tilgjengelige data synes de nevnte hårbehandlinger å være trygge under svangerskap». Det står ikke kjør på, null stress!
Hmm ja… Veldig usikker, så får tenke litt på detPersonlig så hadde jeg holdt meg unna det, men tenker at så lenge det sies at det er trygt under svangerskap, så tenker jeg det går greit. Kanskje bedre hos frisør enn boksfarge

Var hos frisøren i går, stripet det! Gikk helt fint detHar dere noen tanker om å stripe og farge håret som nygravid? Vurderte å bestille frisørtime til uka, men så slo det meg at det kanskje ikke er så lurt? I følge helsenorge er det greit, men det står jo «Ut fra tilgjengelige data synes de nevnte hårbehandlinger å være trygge under svangerskap». Det står ikke kjør på, null stress!
Så redd for å gjøre noe galt.Etter å ha tenkt meg om, dropper jeg det nok uansett. Er for redd for risikoenBåde jeg og samboer har så lyst på hvit pizza i dag.. Er det trygt å lage pizza med salami på? Den skal jo varmebehandles.. Har mest lyst på fennikelsalami på pizzaenSå redd for å gjøre noe galt.

Så lenge det er varmebehandlet skal det vere trygtBåde jeg og samboer har så lyst på hvit pizza i dag.. Er det trygt å lage pizza med salami på? Den skal jo varmebehandles.. Har mest lyst på fennikelsalami på pizzaenSå redd for å gjøre noe galt.

Har en som ble 3 i august, og sommeren i år var ganske full av "hvorfor det?" Det henger litt i enda, men ikke i samme grad heldigvisFrøkna blir 3 i desember og nå har "hvorfor det" fasen starta for fult! Visste ikke at den starta så tidlig![]()

Har en som ble 3 i august, og sommeren i år var ganske full av "hvorfor det?" Det henger litt i enda, men ikke i samme grad heldigvis![]()
men godt det kan dempes litt med tiden 
AiFrøkna blir 3 i desember og nå har "hvorfor det" fasen starta for fult! Visste ikke at den starta så tidlig![]()
glad vi ikke er der enda. Det kommer vel når neste barn kommer i sommer
Aiglad vi ikke er der enda. Det kommer vel når neste barn kommer i sommer
![]()

Jeg begynte å spørre "hva tror du? Hva tenker du?" På de spørsmålene. Da måtte hun tenke selv og vi fikk av og til en samtale ut av det!Ikke noe å glede seg til så like greit at den ikke er kommet enda
Også så liten at uansett svar ikke er godt nok og bare blir besvart med et nytt "hvorfor det"![]()
Jeg begynte å spørre "hva tror du? Hva tenker du?" På de spørsmålene. Da måtte hun tenke selv og vi fikk av og til en samtale ut av det!

Hahaha ja, den er kjent!Haha, ja, gjør mye av det fordi hun spør jo mye "hva er det?" Til ting hun vet hva er![]()