Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke når den er privat, da skal man kunne finne gruppen, men de som ikke er medlemmer får ikke se hvem som er der. Men om du kjenner andre som er medlem kan de se at du også er derVil det ikke synes på facebooken hvilken gruppe man er medlem av? Vil ikke bli avslørt på den måten![]()

Ikke bare meg som ikke får den opp daEr det jeg skrev, men får den ikke opp![]()

Så rartIkke bare meg som ikke får den opp da![]()

Får den opp, men får ikke til å melde meg inn. Står besøk og ikke bli med som i andre grupper..Logg inn på Facebook
Logg inn på Facebook og begynn å dele og få kontakt med venner, familie og folk du kjenner.www.facebook.com
Får dere den opp nå da?
Forsøkte å søke, og fant den med en gang, så det er jo rart at dere ikke får den opp!
Får den opp, men får ikke til å melde meg inn. Står besøk og ikke bli med som i andre grupper..
Nope.. får til å bli med andre grupper, men ikke denne…Så rart.... ligger ikke noen oppdatering på appen heller? Prøvd nettleser ?
Ingen andre enn de som er i gruppa kan se at du er med i denVil det ikke synes på facebooken hvilken gruppe man er medlem av? Vil ikke bli avslørt på den måten![]()
men har ikke lov å si det videre
Nå håper jeg at min historie ikke blir like lang som mange andre har her inne, og at jeg om noen uker kan se et banke hjerte på TUL
Håper vi blir en finfin gjeng som holder heeeelt til mål sammen 
Takk for svar, tror jeg drøyer noen månederIngen andre enn de som er i gruppa kan se at du er med i denOg det er taushetsplikt, så ingen har lov å fortelle videre ut av gruppa, men selvfølgelig, kjenner du noen i gruppa, finner jo de ut av det
men har ikke lov å si det videre

Fikk den opp via lenken og spurt om å bli medlemLogg inn på Facebook
Logg inn på Facebook og begynn å dele og få kontakt med venner, familie og folk du kjenner.www.facebook.com
Får dere den opp nå da?
Forsøkte å søke, og fant den med en gang, så det er jo rart at dere ikke får den opp!

Kun 1200 innlegg bak aprilgruppa![]()
Synes forsåvidt at det er vanskelig å kutte ut kaffe og energidrikk også. Drikker vanligvis gjerne både kaffe og en monster i løpet av en jobbdag. Snus derimot, den var null problem å kaste med én gang det var antydning til strek. Det er liksom bare så uaktuelt å ta en snus at det får jeg ikke lyst på.Jeg drikker mine to kopper med kaffeNoen som har en god te å anbefale? Synes det er kjipt at jeg ikke kan drikke min faste kopp med kamillete om kveldenSynes forsåvidt at det er vanskelig å kutte ut kaffe og energidrikk også. Drikker vanligvis gjerne både kaffe og en monster i løpet av en jobbdag. Snus derimot, den var null problem å kaste med én gang det var antydning til strek. Det er liksom bare så uaktuelt å ta en snus at det får jeg ikke lyst på.
Noen som har en god te å anbefale? Synes det er kjipt at jeg ikke kan drikke min faste kopp med kamillete om kveldenSynes forsåvidt at det er vanskelig å kutte ut kaffe og energidrikk også. Drikker vanligvis gjerne både kaffe og en monster i løpet av en jobbdag. Snus derimot, den var null problem å kaste med én gang det var antydning til strek. Det er liksom bare så uaktuelt å ta en snus at det får jeg ikke lyst på.
Ricola te fikk jeg beskjed om at jeg trygt kunne drikke sist svangerskap de har 2 forskjellige, en blå godnatt te og en grønn urteteJeg drikker mine to kopper med kaffeEnergidrikk er litt kjipere. Jeg ønsker også tips om gravidvennlig te
Takk!Ricola te fikk jeg beskjed om at jeg trygt kunne drikke sist svangerskap de har 2 forskjellige, en blå godnatt te og en grønn urtete
Huske eg hvertfall fekk beskjed om den grønne var trygg ikke 100% sikker på den blå, men mener den og ska gå fint. Er ikke koffein i deTakk!