Skravletråd

Vil det ikke synes på facebooken hvilken gruppe man er medlem av? Vil ikke bli avslørt på den måten :smiley-ashamed004

Vil det ikke synes på facebooken hvilken gruppe man er medlem av? Vil ikke bli avslørt på den måten :smiley-ashamed004
Ikke når den er privat, da skal man kunne finne gruppen, men de som ikke er medlemmer får ikke se hvem som er der. Men om du kjenner andre som er medlem kan de se at du også er der :happy:

Får dere den opp nå da?
Forsøkte å søke, og fant den med en gang, så det er jo rart at dere ikke får den opp!

Får dere den opp nå da?
Forsøkte å søke, og fant den med en gang, så det er jo rart at dere ikke får den opp!
Får den opp, men får ikke til å melde meg inn. Står besøk og ikke bli med som i andre grupper..

Får den opp, men får ikke til å melde meg inn. Står besøk og ikke bli med som i andre grupper..

Så rart.... ligger ikke noen oppdatering på appen heller? Prøvd nettleser ?

Ingen andre enn de som er i gruppa kan se at du er med i den ;) Og det er taushetsplikt, så ingen har lov å fortelle videre ut av gruppa, men selvfølgelig, kjenner du noen i gruppa, finner jo de ut av det:smiley-ashamed004 men har ikke lov å si det videre

Har endelig fått laget meg en bruker. Har lest flere tråder om tips og triks for å bli gravid. Og endelig satt spira :shy: Nå håper jeg at min historie ikke blir like lang som mange andre har her inne, og at jeg om noen uker kan se et banke hjerte på TUL :Heartred Håper vi blir en finfin gjeng som holder heeeelt til mål sammen :love017

Får dere den opp nå da?
Fikk den opp via lenken og spurt om å bli medlem :joyful:

Noen som har en god te å anbefale? Synes det er kjipt at jeg ikke kan drikke min faste kopp med kamillete om kvelden :shy: Synes forsåvidt at det er vanskelig å kutte ut kaffe og energidrikk også. Drikker vanligvis gjerne både kaffe og en monster i løpet av en jobbdag. Snus derimot, den var null problem å kaste med én gang det var antydning til strek. Det er liksom bare så uaktuelt å ta en snus at det får jeg ikke lyst på.

Noen som har en god te å anbefale? Synes det er kjipt at jeg ikke kan drikke min faste kopp med kamillete om kvelden :shy: Synes forsåvidt at det er vanskelig å kutte ut kaffe og energidrikk også. Drikker vanligvis gjerne både kaffe og en monster i løpet av en jobbdag. Snus derimot, den var null problem å kaste med én gang det var antydning til strek. Det er liksom bare så uaktuelt å ta en snus at det får jeg ikke lyst på.
Jeg drikker mine to kopper med kaffe :) Energidrikk er litt kjipere. Jeg ønsker også tips om gravidvennlig te

Jeg drikker mine to kopper med kaffe :) Energidrikk er litt kjipere. Jeg ønsker også tips om gravidvennlig te
Ricola te fikk jeg beskjed om at jeg trygt kunne drikke sist svangerskap de har 2 forskjellige, en blå godnatt te og en grønn urtete

Når var det folk begynner å bestille legetime? Må vi ha både legetime og time hos jordmor? :p Husker nada fra forrigegang.

Back
Topp