Høstferie om 1,5 uke, gleder meg!Flere som skal ha høstferie snart?#vimåskravle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høstferie om 1,5 uke, gleder meg!Flere som skal ha høstferie snart?#vimåskravle
Sjæl! Skal bli sååå diggHøstferie om 1,5 uke, gleder meg!

Jepp! Gleder meg til lange, sløvedager på hytta. Må bare pønske ut hvilken unnskyldning vi skal bruke til ungene(tenåringene) hvorfor mamman ikke skal ha et glass vin forran peisen på hyttaSjæl! Skal bli sååå digg![]()

Jeg er satt på progesteronstøtte til min uke 7. Spesialist sier at de ikke kan garantere hvor vidt det har en effekt, men at det «kan ikke skade».Dere som har mistet før, går dere på støttemedisiner ?
Har hatt skikkelig verking i ryggen i ei uke. Veldig vonde brystvorter, skikkelig trøtt og har trengt dupp de siste dageneHei
Kan jeg spørre om noen symptomer jeg har?
Er 5(4+6) uker på vei![]()
Jeg er grise trøtt hele tiden og humøret er ja er ikke lett å leve med men jeg har fryktelige «menskramper» om kveldeneHar hatt skikkelig verking i ryggen i ei uke. Veldig vonde brystvorter, skikkelig trøtt og har trengt dupp de siste dagene4+4
Høres nydelig ut! Vi skal litt i abrahavn og så på hyttaJepp! Gleder meg til lange, sløvedager på hytta. Må bare pønske ut hvilken unnskyldning vi skal bruke til ungene(tenåringene) hvorfor mamman ikke skal ha et glass vin forran peisen på hytta![]()
høres jo nyyyydelig ut med sydenturen! Var det bare dere to som var?Heldige med høstferie! Blir det her, men har vært i syden med jenta mi på 2,5 for 2 uker siden så kan ikke klage
Tror også jeg snart går på en sykmelding![]()
Går unna! Må snart starte med forslag til skjult2,2K! Snart halvveis til 5 K![]()

Helt vanlig med kramper/smerter/murringer. Skremmende vondt kan det være noen ganger. Hadde det ille med førstemann omtrent hele veien.Jeg er grise trøtt hele tiden og humøret er ja er ikke lett å leve med men jeg har fryktelige «menskramper» om kveldeneer nesten litt vondt og lurer på om det er vanelig? Husker ikke at jeg har hatt det før
Herre min så god jeg ble nåHelt vanlig med kramper/smerter/murringer. Skremmende vondt kan det være noen ganger. Hadde det ille med førstemann omtrent hele veien.
Mine er 15,13,8 år. Kan ikke huske at det var spesielt ille med de to minste.Herre min så god jeg ble nåikke at du hadde vondt men at det er vanelig. Mener å huske jeg ikke hadde det med de to andre så er det så lenge siden at jeg regnes vel som førstegangs fødende hehe
Mine er 9 og 10Mine er 15,13,8 år. Kan ikke huske at det var spesielt ille med de to minste.
Hvor gamle er dine?
Har kanskje ingenting å være redd for daMine er 9 og 10nei ikke jeg heller men det tar tak inni blant sikkelig ubehagelig
Man er jo alltid nervøs, det er jeg og med mine murringer. Etter å ha mistet 4 ganger nå det siste 1,5 året så prøver jeg bare å la det gå sin gang…Har kanskje ingenting å være redd for da![]()
Off daMan er jo alltid nervøs, det er jeg og med mine murringer. Etter å ha mistet 4 ganger nå det siste 1,5 året så prøver jeg bare å la det gå sin gang…