Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei legen min mente at det kommer til å gå helt fint i og med at jeg er så ung som jeg er og alt så bra ut på prøvene, så nå satser jeg på at en spire sitter denne måneden og forblir i magen, har mistet en del ganger til nå selvom jeg er ung så frykten er jo der men krysser fingrene for alt kommer til å gå fint og at det endelig blir min tur snartDere som har mistet før, går dere på støttemedisiner ?
Nei legen min mente at det kommer til å gå helt fint i og med at jeg er så ung som jeg er og alt så bra ut på prøvene, så nå satser jeg på at en spire sitter denne måneden og forblir i magen, har mistet en del ganger til nå selvom jeg er ung så frykten er jo der men krysser fingrene for alt kommer til å gå fint og at det endelig blir min tur snart
Jeg hadde kjemisk sist og spurte ivf klinikken om jeg kunne få dobbelt med progesteronstøtte denne gangen siden jeg begynte å blø en uke før jeg skulle. Men de sa nei. Meeeen jeg kom over en forskningsartikkel hvor konklusjonen var at kombinasjonen av cyclogest (som jeg bruker denne runden) og duphaston (som jeg brukte forrige runde) kan gi lavere forekomst av spontan abort. Og siden jeg hadde duphaston liggende så må jeg helt ærlig innrømme at jeg tar det også..
Det var litt godt å lese. HahaHadde nok jeg også gjort hvis jeg var deg
Det var litt godt å lese. Haha
Har dere egentlig begynt å få symptomer?? Kjenner meg litt uggen i dag, særlig når jeg er sulten. Jeg pleier aldri å bli uggen når jeg er sulten. Kjenner også en del press i underlivet, ikke helt mensmurringer men litt merkelig følelser. Men det kan være bivirkninger av medisinene også tror jeg. Og så er jeg trøøøøtt
Ja men jeg føler dessverre at når man er ganske ung så blir man litt glemt og ignorert i systemet noe som er veldig synd, men håper at ting sitter for oss alle snartUnnskyld at jeg sier det, men at du er ung og frisk trenger jo ikke spille inn på om man mister eller ei, så trist at legen ser så enkelt på det! Når det er sagt håper jeg selvsagt at spiren sitter heleveien for oss alle denne gangen
Ja men jeg føler dessverre at når man er ganske ung så blir man litt glemt og ignorert i systemet noe som er veldig synd, men håper at ting sitter for oss alle snart
JaFor en artig tråd! Nå må vi skravle masse så vi får skjult forum
Da er det bare å gire seg til helg
Vet dere om noen gode gratis graviditetsapper? Jeg har babyverden sin og liker den godt Men har plass til en app eller to til på telefonen. Haha
Tror jeg bare må laste ned begge to. HahaLiker preglife og preggers bruker preglife mest, preggers er gøy med frukt hver uke
Enig!Gøy at vi er blitt en liten gjeng allerede her inne