Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Full nedtelling allerede!
Men nå kjenner jeg at jeg klarer å glede meg litt og syntes det er veldig koselig å komme tilbake til forumet som ble brukt i de to forrige graviditetene som faktisk var planlagt. Var noen mildt sagt emosjonelle dager her også da vi først oppdaget det..
To egga tvillinger mener jeg man kun kan «arve» fra mor, fordi det går på at mor slipper to egg. Enegga tvillinger kan man ikke «arve» fordi det skjer helt tilfeldig. Vi har en del tvillinger i slekta, men det var på min morfars side, min mor har 4 søsken og ingen av de har fått tvillinger selv om min morfar var en toegga tvilling og det har vært tvillinger før dem også. Hans tvilling var også en mann så ingen videre har fått tvillingerHer har samboer tvillinger i sin slekt, men ikke næreste slekt heldigvis! Jeg tror ikke kroppen min hadde taklet tvillingsvangerskap mtp hvor dårlig og vond jeg har vært de tidligere svangerskapene.

Noen spesiell grunn for at du tror det kan være to?Jeg er gravid for første gang, og skal på TUL om én uke. Det hadde vært veldig gøy om det var to bankende hjerter - men jeg er mer enn fornøyd så lenge det i hvert fall er ett![]()

Hver gang jeg har solgt eller kjøpt en vogn eller bilstol så er det menn som kjøper/selger, mens alle andre ting av utstyr så er det kvinner
Her er det jeg som styrer altHva er det med at det normalt sett er kvinner som styrer med kjøp og salg av babyting, men med en gang det kommer til vogn eller bilstol så er det fedrene som styrer løpet?Hver gang jeg har solgt eller kjøpt en vogn eller bilstol så er det menn som kjøper/selger, mens alle andre ting av utstyr så er det kvinner
![]()

Samme her! Men det synes jeg bare er fint, da får jeg det som jeg vil haHer er det jeg som styrer alt![]()
Blir minst 2-3 kopper hver dag her også!Andre enn meg som sliter litt med å holde koffeinnivået nede? Drikker gjerne 2-3 kopper om dagen enda![]()
Jaa, prøver å begrense det veldig. Har kutta en del da, men burde kutte mer kanskje.Andre enn meg som sliter litt med å holde koffeinnivået nede? Drikker gjerne 2-3 kopper om dagen enda![]()