Skravletråd :)

Jeg kan begynne, har ikke gjort mye annet i dag enn å være mamma :Heartred
Dro på butikken ALENE, det er faktisk undervurdert :knegg:
Også lurer jeg på hvem i termingruppen som får en overraskelse med to (eller tre) hjerter på ul:smiley-ashamed004

Jeg har hatt første lørdag alene med barna denne aleneperioden. Den var TUNG! Minstemann er 3år og eldste 4,5år.
Håper at formen min blir bra til samboeren min kommer hjem om 4 uker og 2 dager :hilarious: Full nedtelling allerede!

Og jeg håper for guds skyld at jeg ikke er en av de som får flere bankende hjerter på UL:hungover:

Denne tanken har streifet meg også o_O Det er fint om man kan starte med èn:D ligger ikke noe i min familie å få flere, så jeg blir i såfall svært overrasket

Her har samboer tvillinger i sin slekt, men ikke næreste slekt heldigvis! Jeg tror ikke kroppen min hadde taklet tvillingsvangerskap mtp hvor dårlig og vond jeg har vært de tidligere svangerskapene.

Her er jeg snart ferdig med nattevakts helg. Skall bli godt med litt fri, da formen ikke er helt på topp håper virkelig ikke at det er mer en et bankene ❤️ her i magehuset 4 mann her i hus og pappaen ville egentlig bare ha 3, så har vært litt turbulent den siste uken etter jeg fant det ut

Vårt 3dje barn på vei (ikke planlagt, og sjokket har akkurat lagt seg), så håper det kun er ett bankende hjerte i min mage :wacky: Men nå kjenner jeg at jeg klarer å glede meg litt og syntes det er veldig koselig å komme tilbake til forumet som ble brukt i de to forrige graviditetene som faktisk var planlagt. Var noen mildt sagt emosjonelle dager her også da vi først oppdaget det..
Her i gården er ferien akkurat over og jobbhverdagen har startet :)

Jeg er gravid for første gang, og skal på TUL om én uke. Det hadde vært veldig gøy om det var to bankende hjerter - men jeg er mer enn fornøyd så lenge det i hvert fall er ett :Heartred

Formen heldigvis fin her, men har faktisk vært litt uggen på morgenen siste to dagene. Men nå er langhelg overstått og bare 4 uker til mannen kommer hjem. Det kjenner jeg skal bli godt! Rart at når han dro så visste vi ikke om vi hadde blitt gravide, og når han kommer hjem er jeg 8 uker på vei :cool14

4. Barn her - tenker det er nok med 1! Vi har til sammen 6 barn fra før så det blir uansett store nok familieselskap:excited001

Her har samboer tvillinger i sin slekt, men ikke næreste slekt heldigvis! Jeg tror ikke kroppen min hadde taklet tvillingsvangerskap mtp hvor dårlig og vond jeg har vært de tidligere svangerskapene.
To egga tvillinger mener jeg man kun kan «arve» fra mor, fordi det går på at mor slipper to egg. Enegga tvillinger kan man ikke «arve» fordi det skjer helt tilfeldig. Vi har en del tvillinger i slekta, men det var på min morfars side, min mor har 4 søsken og ingen av de har fått tvillinger selv om min morfar var en toegga tvilling og det har vært tvillinger før dem også. Hans tvilling var også en mann så ingen videre har fått tvillinger :hilarious:

Kjenner jeg stresser litt på at det kan være to der inne siden jeg har litt kraftigere symptomer enn sist, men sist ble jeg gravid 6 mnd etter fødsel, mistet, og ble så gravid igjen 8 mnd etter fødsel, så livmor og pupper var jo i beredskap. Denne gangen har jeg mye mer murringer og faktisk fått litt ømme pupper. Jeg trodde siden jeg hadde ammet at jeg ikke fikk ømme pupper igjen. Minsten er 1 år og 10 mnd.

Jeg er gravid for første gang, og skal på TUL om én uke. Det hadde vært veldig gøy om det var to bankende hjerter - men jeg er mer enn fornøyd så lenge det i hvert fall er ett :Heartred
Noen spesiell grunn for at du tror det kan være to? :Heartred

Hva er det med at det normalt sett er kvinner som styrer med kjøp og salg av babyting, men med en gang det kommer til vogn eller bilstol så er det fedrene som styrer løpet? :hilarious: Hver gang jeg har solgt eller kjøpt en vogn eller bilstol så er det menn som kjøper/selger, mens alle andre ting av utstyr så er det kvinner:confused004

Hva er det med at det normalt sett er kvinner som styrer med kjøp og salg av babyting, men med en gang det kommer til vogn eller bilstol så er det fedrene som styrer løpet? :hilarious: Hver gang jeg har solgt eller kjøpt en vogn eller bilstol så er det menn som kjøper/selger, mens alle andre ting av utstyr så er det kvinner:confused004
Her er det jeg som styrer alt :excited001

Andre enn meg som sliter litt med å holde koffeinnivået nede? Drikker gjerne 2-3 kopper om dagen enda :hungover:
Jaa, prøver å begrense det veldig. Har kutta en del da, men burde kutte mer kanskje.

Jeg blander 50/50 med vanlig kaffe og koffeinfri kaffe! Synes det er et bra triks! :D Selvom jeg gjerne skulle hatt litt mer koffein om dagen.. jeg eeeer såååå trøtt!!

Back
Topp