Jeg skal ta nipt privat, og da må man ta ul, så blir minst én ekstra for min del. Vurderer i tillegg å ta rundt uke 7 for å forhåpentligvis få bekreftet at det er liv der inne. Jeg synes det første ukene er grusomme, så for min del er det verdt pengene å få en (om enn midlertidig) bekreftelse på at ting ser ut som de skal.Sitter å grubler så på dette med tidlig tidlig ultralyd. Hadde lyst på time type uke 7+ noe, men selvsagt ikke noe ledig. Ønsker også gjerne å vite før 21 juli for da skal jeg bort. Det seneste mulige er når jeg er 6+5, og det er jo temmelig tidlig, og kanskje helt bortkastet. Er så i tvil… har dere andre tenkt å ta en tidlig ultralyd utenom det som er fra det offentlige?
hvis jeg sierat jeg ikke skal drikke hadde alle skjønt det med en gang. Festen holdes på et hotell så kan ikke ta med egen flaske heller… tenke tenke….
Vil helst ha ultralyd så jeg ikke betaler for nipt om det ikke er liv, men mulig jeg kan kombinere ul i Norge med sendekit
Jeg er sjuuukt dårlig på å lyve, men kommer sikkert til å slite med magen denne tiden uansett pga nervøsitet og graviditet
takk for supert forslag!