Skravletråd

I følge FHI anses 200 mg pr dag som trygt, dvs 2 liter cola hvis matten min stemmer. https://www.fhi.no/ml/kosthold/fakta-om-koffein/

Andre kilder sier annet igjen, så man må nesten se selv hvem eller hva man vil tro/stole på.

Jeg drikker litt Cola uten sukker akkurat nå, men vet at om et par uker vil jeg synes det smaker høgg :hilarious:, så det blir ikke mye koffein jeg kommer til å få i meg før august.
2 liter ja, da er jeg godt innafor:) eneste som frister og som stiller kvalmen litt faktisk :0 husker sist da jeg var gravid å spydde å spydde i flere uker og de vurderte om jeg måtte legges inn fordi jeg var så dårlig sa de at om cola går ned, så drikk det! :laughing025

Er det flere som er skikkelig oppblåst? Magen her buler ut så det ser ut som jeg er 4mnd på vei! :eek::rolleyes: Kan ikke huske det var slik så tidlig de to forrige svangerskapene:rolleyes:

Er det flere som er skikkelig oppblåst? Magen her buler ut så det ser ut som jeg er 4mnd på vei! :eek::rolleyes: Kan ikke huske det var slik så tidlig de to forrige svangerskapene:rolleyes:

Oh yes!

Når du sitter i begravelse og ikke klarer vente på at den skal være over fordi kvalmen er så intens :depressed: Hadde vært en fin måte å informere hele familien om graviditeten om jeg måtte løpe ut av kirken:hilarious: Gikk heldigvis greit med gode, dype pust og fult fokus:smiley-bounce012

Må en tur på Vinmonopolet å kjøpe to flasker vin slik at jeg kan fylle på alkoholfri vin på de flaskene, vanskelig å skjule ellers har jeg funnet ut, iallfall blant venner

Var så dum at jeg bestilte noen treningsklær fra we are fit i november, har jo nå hørt i ettertid at de nesten ikke leverer ut varene lenger.... tok 4 uker føre varene ble plukket og sendt, noe som var forrige mandag 12.12, men posten har enda ikke mottatt pakka :rolleyes: drite I den julegava da, kan man si.

Nei, vi blir ikke å dele så tidlig, vi spiser heldigvis ingenting jeg ikke kan spise, og har aldri hatt no alkohol innblanda i jula, så slipper greit unna sånn sett utifra hva jeg stadig leser her inne :hilarious:
Men er du sikker på at de legger merke til det? Ofte så tenker vi oss til at de legger mer merke til ting enn de faktisk gjør!
Om «alle» andre vet det er det kanskje ikke nødvendig at tanter/onkler får vite noe om du ikke ønsker det. Kanskje enklere å snike seg unna å fylle glasset med alkoholfritt, velge å være sjafør om dere skal hjem osv ;)
Ja jeg får prøve meg med at det var min tur å kjøre denne gangen, og håpe at det er mat jeg kan spise på menyen. Og hvis noen spør direkte får jeg heller bare være ærlig :happy:

Føler jeg skimter en strek her! Den første testen er nesten med en gang, den andre har lagt noen minutter på kjøkkenbenken , synes jeg ser en strek der også. 4 dager overtid på mensen.
Men kjennes ut som veldig mensen smerter i underlivet. Vanskelig å juble helt enda… noen andre som Ser??
Jeg skimter også en strek/skygge! Tok du ny i dag?

Har endelig vært hos legen idag og fått tatt de første blodprøvene. Greit å få bekreftet antistoffene med en gang så jeg får komt igang med ekstra oppfølging

Back
Topp