Skravletråd

Flere her som har masse murringer?? Mest når eg sitter/ligger i ro.

Har murringer av og på.. syns det er litt rart når de er der, men også når de ikke er der. Mannen mente det var sånn da jeg var gravid sist og.

Sist eg hadde det sånn endte det i sa, så litt skummelt. Men håper på det beste ❤️ Husker ikkje kordan dei siste graviditetene har vært. Men fått veldig ømme bryst i dag, så det er positivt.

Er ikke annet vi egentlig kan gjøre :Heartred satser på at der er som sist:) «voksesmerter» av og på. Puppene mine er også veldig ømme!

Puppene mine er ikke veldig ømme, men jeg synes de har blitt veldig store :laughing002 Men jeg føler meg egentli litt som Michelinmannen for tiden, så oppblåst!

Jeg hadde den sykeste drømmen inatt!
For det første gikk jeg til jordmor som mente jeg bare løy og at HUN bestemte når termin skulle være (basert på ingen info). Hun mente det var rett og rimelig å sette den til november 2023 :wideyed: Skikkeligmegge!
Jeg ble lei meg og skulle gå ned en trapp til legekontoret for å be om blodprøve for å forsvare at jeg mente det var august. Men da var trappa ned erstattet med trampoliner. Så der hoppet jeg rundt da, for å komme til legen :hilarious: snakker om fantasi:hilarious::hilarious:

Jeg vil bare se 2-3 på CB digital. Tror jeg får tester på mandag. Har ikke fler igjen…
4+3 i dag.

Ventetiden til TUL kommer til å bli uendelig lang.

For det første gikk jeg til jordmor som mente jeg bare løy og at HUN bestemte når termin skulle være (basert på ingen info). Hun mente det var rett og rimelig å sette den til november 2023 :wideyed: Skikkeligmegge!
Jeg ble lei meg og skulle gå ned en trapp til legekontoret for å be om blodprøve for å forsvare at jeg mente det var august. Men da var trappa ned erstattet med trampoliner. Så der hoppet jeg rundt da, for å komme til legen :hilarious: snakker om fantasi:hilarious::hilarious:
Elsker disse random drømmene når man er gravid :profileright

Jeg vil bare se 2-3 på CB digital. Tror jeg får tester på mandag. Har ikke fler igjen…
4+3 i dag.

Ventetiden til TUL kommer til å bli uendelig lang.
Ja no e kvar uke framover ein milepæl, men når testen viser maks, så blir det iallefall lenge å vente

Kom faktisk på at eg drømte at disse testene mine låg overalt .
Også satt eg i stuen og prøvde å sjekke om den andre var sterkere, så kom han eldste gutten min på 13, spurte ka eg holdt på med og såg testen, nei søren e du gravid sa han :smiley-bounce022

Han e einaste i flokken so seie at han ikkje vil bli storebror igjen, men så ser eg for meg han som kommer til å kose mest med babyen ❤️

Er det noen her som har vært på legetime? Når tenker dere ta kontakt med lege/jordmor?

Jeg tenker det ikke er vits før etter TUL…?

Dere da?

Er det noen her som har vært på legetime? Når tenker dere ta kontakt med lege/jordmor?

Dere da?
Eg tar kontakt med jordmor i morgen pga blodprøver, ho har fulgt meg heile veien gjennom SA og Kjemiske, hun har selv styrt på i mange år, så godt å ha ei som forstår ❤️

Flere her som har dyr??
Eg har 2 katter og 1 hund, begge kattene har vært innom sofaen i dag og lagt seg på magen min ❤️ Da gjer dei aldri, så veldig koselig ❤️

Dere da?
Jeg tok kontakt med lege den uken jeg fant ut, men det var fordi første symptom på graviditet var sopp:rolleyes: ringte også til helsestasjon da jeg vet det er lang ventetid og vil henvises til TUL, og med tanke på ventetid og jul tenkte jeg det var greit å ta kontakt tidlig.

Jeg tok kontakt med lege den uken jeg fant ut, men det var fordi første symptom på graviditet var sopp:rolleyes: ringte også til helsestasjon da jeg vet det er lang ventetid og vil henvises til TUL, og med tanke på ventetid og jul tenkte jeg det var greit å ta kontakt tidlig.
Jeg fikk sopp da jeg hadde kjemisk i august og fikk det nå og. Kjenner det med en gang og bruker canesten. Regner med det er trygt? Bruker du det?

Jeg fikk sopp da jeg hadde kjemisk i august og fikk det nå og. Kjenner det med en gang og bruker canesten. Regner med det er trygt? Bruker du det?
Var derfor jeg tok kontakt med legen. Han mente kremen var helt trygg å bruke. Fikk ikke sopp med tidlig sa eller graviditeten med frøkna, men skjønte at det ikke er uvanlig.

Var derfor jeg tok kontakt med legen. Han mente kremen var helt trygg å bruke. Fikk ikke sopp med tidlig sa eller graviditeten med frøkna, men skjønte at det ikke er uvanlig.
Hvor langt var du da du hadde tidlig SA og hvordan var testene dine da? Hvis det er greit at jeg spør?

Hvor langt var du da du hadde tidlig SA og hvordan var testene dine da? Hvis det er greit at jeg spør?
Jeg husker ikke helt, men var veldig tidlig, mulig det som kalles kjemisk. Da testet jeg bare med to tidlig tester og en med clear blue som kom opp 1-2. så begynte det å blø noen dager etter. Ble gravid igjen mnd etter frøkna :Heartred

Back
Topp