Skravletråd

Jeg kommer nok til å henge litt her inne tror jeg! Har beregnet termin 29. Juni, men gikk en uke over med første, så jeg har litt følelse av at det kan bli julibaby gitt :laughing002

Øverste i dag tidlig og nederst i kveld! Tydelig økning ❤️ Foreløpig termin 2. juli. No begynner bekymringene.. Har tidligere hatt spontanabort i uke 10.
Mine symptomer: lett ømme bryst i flere dager, øm og spesielle stikkinger i magen de siste 2 dagene, øm i korsryggen, litt svimmel.
Dette blir vårt 4. barn om alt går bra. Uplanlagt men veldig ønsket. Litt uforsiktighet og litt babysyke førte til denne lille spiren ❤️

Vedlegg

• 2C60D92D-CFA9-43D1-A48F-CCDBAFD1B448.jpeg
    2C60D92D-CFA9-43D1-A48F-CCDBAFD1B448.jpeg
    243,3 KB · Visninger: 196
Øverste i dag tidlig og nederst i kveld! Tydelig økning ❤️ Foreløpig termin 2. juli. No begynner bekymringene.. Har tidligere hatt spontanabort i uke 10.
Mine symptomer: lett ømme bryst i flere dager, øm og spesielle stikkinger i magen de siste 2 dagene, øm i korsryggen, litt svimmel.
Dette blir vårt 4. barn om alt går bra. Uplanlagt men veldig ønsket. Litt uforsiktighet og litt babysyke førte til denne lille spiren ❤️
Det var jo veldig tydelig økning :-D her har jeg litt hovne hender, løs mage, mye luft (tmi) og syns blodårene er mye mer synlige nå, spesielt på brystet. Ellers lite foreløbig

Det var jo veldig tydelig økning :-D her har jeg litt hovne hender, løs mage, mye luft (tmi) og syns blodårene er mye mer synlige nå, spesielt på brystet. Ellers lite foreløbig
Så spennende! Når tenker du å teste?

Skjønner! Lett å bli hekta. Men er jo så kjekt å følge med på!
Eg testa første gang fredag morning (ca 8 dpo) Kjempesvak, så var veldig usikker siden eg har fått like svake uten å være gravid. Men tok en til fredagskveld, annet merke og den var også svak svak strek på. Så da begynte håpet! Har en digital som venter, tar den onsdag kanskje ❤️

Skjønner! Lett å bli hekta. Men er jo så kjekt å følge med på!
Eg testa første gang fredag morning (ca 8 dpo) Kjempesvak, så var veldig usikker siden eg har fått like svake uten å være gravid. Men tok en til fredagskveld, annet merke og den var også svak svak strek på. Så da begynte håpet! Har en digital som venter, tar den onsdag kanskje ❤️
Veldig kjekt!Er det en grunn til at mange vil ta digital test?

Veldig kjekt!Er det en grunn til at mange vil ta digital test?
Eg har en igjen etter en tidligere prøveperiode. Kjekk å ha bilde av, hehe. Med digital er det ingen tvil liksom, men absolutt ikkje nødvendig å ta

Hei! Ble inseminert 7 oktober. Kjenner på mye murring som jeg pleier når jeg skal ha mensen. Tør ikke teste enda. Har også noen stikkinger/ubehag som jeg ikke pleier å ha før mensen. Er så spent men tør ikke håpe. Prøvd i 4 år nå

Hei! Ble inseminert 7 oktober. Kjenner på mye murring som jeg pleier når jeg skal ha mensen. Tør ikke teste enda. Har også noen stikkinger/ubehag som jeg ikke pleier å ha før mensen. Er så spent men tør ikke håpe. Prøvd i 4 år nå
Det kan jo være et tegn :-) jeg er i alle fall 13 dpo(tror jeg) og har kjent på de samme symptomene. Hadde du tenkt til å vente for å se om mensen kom?

Det kan jo være et tegn :) jeg er i alle fall 13 dpo(tror jeg) og har kjent på de samme symptomene. Hadde du tenkt til å vente for å se om mensen kom?
Nå føler jeg meg veeeldig dum her, men hva er egentlig dpo? har tenkt å vente til nå fredag. Da sa hun legen at jeg kunne teste for da er det gårt 14 dager. Etter så mange negative kjenner jeg at jeg gruer meg til å teste

Hei, jeg fikk min første positive test i dag eller jeg tror den er positiv er en veldig veldig svak strek men er definitivt noe der kan jo godt hende det bare er en skyggestrek men satser på at det ikke er det men jeg hadde jo kraftige blødninger i sånn 5 dager så trodde jeg hadde fått mensen men bestemte meg likevel for å ta en test og som sagt er definitivt noe der men bekymrer meg jo pga blødningene men tenker jeg tar en ny test på fredag også får jeg bare se

Nå føler jeg meg veeeldig dum her, men hva er egentlig dpo? har tenkt å vente til nå fredag. Da sa hun legen at jeg kunne teste for da er det gårt 14 dager. Etter så mange negative kjenner jeg at jeg gruer meg til å teste
Dpo betyr days past ovulation :) forstår godt den har sittet med den følelsen mange ganger selv men det går nok helt fint krysser fingrene for deg :)

20221019_215351.jpgSånn her ser testen min ut er et veldig dårlig bilde og vet ikke om man kan se streken fordi den er veldig svak men i virkeligheten så ser man den bedre, er jeg gravid så er jeg litt usikker på termin er enten I slutten av juni eller starten av juli :)

Kjenner på økende murringer i magen nå. Har dere det samme? Samt stikking
Eg har masse murringer, stikkinger og er øm i korsryggen. Spesielt på kveldene. Kan ikke huske eg har kjent det så godt de andre gangene eg var gravid. Men har lest det er heilt normalt! Blir lett bekymra. Har bestilt meg tidlig ultralyd om 2 uker ❤️

Aner ikke hvor langt jeg er i syklusen men forrige menstruasjon var 23/9! Den øverste testen ble tatt den 15/10, også har jeg bare tatt mange i ettertid! Jeg føler kanskje ikke at testene blir sterke nok, såkalte «dyestealers», er veldig redd for SA, hva tenker dere?

Vedlegg

• 9B794EEF-464B-47A4-80EA-25AA2798A369.jpeg
    9B794EEF-464B-47A4-80EA-25AA2798A369.jpeg
    412 KB · Visninger: 120
Back
Topp