Nyemuligheter
Blir kjent med forumet
Hei folkens! Ser at det ikke er noe aktivitet her inne i juli :-D hvordan er forventningene?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var jo veldig tydelig økning :-D her har jeg litt hovne hender, løs mage, mye luft (tmi) og syns blodårene er mye mer synlige nå, spesielt på brystet. Ellers lite foreløbigØverste i dag tidlig og nederst i kveld! Tydelig økning Foreløpig termin 2. juli. No begynner bekymringene.. Har tidligere hatt spontanabort i uke 10.
Mine symptomer: lett ømme bryst i flere dager, øm og spesielle stikkinger i magen de siste 2 dagene, øm i korsryggen, litt svimmel.
Dette blir vårt 4. barn om alt går bra. Uplanlagt men veldig ønsket. Litt uforsiktighet og litt babysyke førte til denne lille spiren
Så spennende! Når tenker du å teste?Det var jo veldig tydelig økning :-D her har jeg litt hovne hender, løs mage, mye luft (tmi) og syns blodårene er mye mer synlige nå, spesielt på brystet. Ellers lite foreløbig
Fikk første positive torsdag og har testet hver dag etter det hehe. Men tror jeg skal roe ned litt. Lurer litt på om EL var tidligere pga pos. Test 7 dpo. Når testet du første gang?Så spennende! Når tenker du å teste?
Veldig kjekt!Er det en grunn til at mange vil ta digital test?Skjønner! Lett å bli hekta. Men er jo så kjekt å følge med på!
Eg testa første gang fredag morning (ca 8 dpo) Kjempesvak, så var veldig usikker siden eg har fått like svake uten å være gravid. Men tok en til fredagskveld, annet merke og den var også svak svak strek på. Så da begynte håpet! Har en digital som venter, tar den onsdag kanskje
Eg har en igjen etter en tidligere prøveperiode. Kjekk å ha bilde av, hehe. Med digital er det ingen tvil liksom, men absolutt ikkje nødvendig å taVeldig kjekt!Er det en grunn til at mange vil ta digital test?
Det kan jo være et tegn jeg er i alle fall 13 dpo(tror jeg) og har kjent på de samme symptomene. Hadde du tenkt til å vente for å se om mensen kom?Hei! Ble inseminert 7 oktober. Kjenner på mye murring som jeg pleier når jeg skal ha mensen. Tør ikke teste enda. Har også noen stikkinger/ubehag som jeg ikke pleier å ha før mensen. Er så spent men tør ikke håpe. Prøvd i 4 år nå
Nå føler jeg meg veeeldig dum her, men hva er egentlig dpo? har tenkt å vente til nå fredag. Da sa hun legen at jeg kunne teste for da er det gårt 14 dager. Etter så mange negative kjenner jeg at jeg gruer meg til å testeDet kan jo være et tegn jeg er i alle fall 13 dpo(tror jeg) og har kjent på de samme symptomene. Hadde du tenkt til å vente for å se om mensen kom?
Dpo betyr days past ovulation forstår godt den har sittet med den følelsen mange ganger selv men det går nok helt fint krysser fingrene for degNå føler jeg meg veeeldig dum her, men hva er egentlig dpo? har tenkt å vente til nå fredag. Da sa hun legen at jeg kunne teste for da er det gårt 14 dager. Etter så mange negative kjenner jeg at jeg gruer meg til å teste
Eg har masse murringer, stikkinger og er øm i korsryggen. Spesielt på kveldene. Kan ikke huske eg har kjent det så godt de andre gangene eg var gravid. Men har lest det er heilt normalt! Blir lett bekymra. Har bestilt meg tidlig ultralyd om 2 ukerKjenner på økende murringer i magen nå. Har dere det samme? Samt stikking