Skravletråd

Synes det er litt gøy å se at det plutselig begynner å bli liv i juli gruppa å, da er vi plutselig ikke de som har lengst til termin:hello2 små gleder i ventetiden, å bare 8dager til første ul i uke 7+0, endelig begynner ting å bli mere virkelig:Heartred
Tenkte på d selv, da e d endelig noen etter oss :)

Synes det er litt gøy å se at det plutselig begynner å bli liv i juli gruppa å, da er vi plutselig ikke de som har lengst til termin:hello2 små gleder i ventetiden, å bare 8dager til første ul i uke 7+0, endelig begynner ting å bli mere virkelig:Heartred
Enig. Så koselig :Heartpink

Jeg kjenner ingenting i livmorområdet i dag jeg. Det murrer i korsryggen, men det er det. Er så lei av mitt eget hode altså. Tiden går ekstra sakte i helgene og, så da går jeg inn i fullt analysemodus :banghead:

Helt off topic, men. Til de som trenger serie, jeg fant The Closer og Cold Case på prime! :woot: trodde aldri jeg skulle finne de noen steder

Jeg kjenner ingenting i livmorområdet i dag jeg. Det murrer i korsryggen, men det er det. Er så lei av mitt eget hode altså. Tiden går ekstra sakte i helgene og, så da går jeg inn i fullt analysemodus :banghead:
Ikke jeg heller!:nailbiting: Har IKM idag men all murring og stikking er forsvunnet! Heldigvis hatt jobbhelg, så den har gått ganske fort:)

Ikke jeg heller!:nailbiting: Har IKM idag men all murring og stikking er forsvunnet! Heldigvis hatt jobbhelg, så den har gått ganske fort:)
"Godt" å høre, selvom jeg ikke ønsker det for noen av oss! Kjenner meg liksom ikke noe særlig gravid... Men samtidig så har jeg jo god strek på testen i dag, så skjønner ikke hvorfor hjernen jobber med å bevise meg om at det ikke går veien! Vi er jo ganske likt i løpet, jeg har IKM i morgen, så kanskje jeg blir litt påvirket av at mange her er 6-7 uker på vei og selvfølgelig kjenner mye mer!

Endelig hjemme på sofaen. Kroppen er ikke fornøyd med meg. Masse stikking og murring i magen etter 12 timer på beina med dåp og jobb…..

"Godt" å høre, selvom jeg ikke ønsker det for noen av oss! Kjenner meg liksom ikke noe særlig gravid... Men samtidig så har jeg jo god strek på testen i dag, så skjønner ikke hvorfor hjernen jobber med å bevise meg om at det ikke går veien! Vi er jo ganske likt i løpet, jeg har IKM i morgen, så kanskje jeg blir litt påvirket av at mange her er 6-7 uker på vei og selvfølgelig kjenner mye mer!
Ja, kjennes nesten ut som man henger litt etter. :hilarious: Hadde fin stigning i går, men prøver hardt og ikke teste mer da det ga meg mer uro enn ro! Kjenner meg kun gravid i korte øyeblikk, men nå er dette min første graviditet så vet ikke helt hva en kan forvente:facepalm:

Det gir mening, og samsvarer med min opplevelse - det er litt vanskelig å skulle navigere seg gjennom alt dette når man går på en offentlig klinikk, for får liksom ikke noe beskjed om noen ting noen plass. Ikke at jeg klager, vi ble jo gravide på første forsøk, men kunne godt tenkt meg litt mer informasjon generelt rundt hele prosessen.
Sniker litt her.
Jeg har vært gjennom noen runder med IVF. Jeg har pleid å få henvisning på papir i posten, så bestiller jeg time hos en valgfri gynekolog med offentlig avtale for å få gjennomført ultralyd.
Får det både til kontroller og til tidlig ultralyd (uke 7). :)
Kan jo høre om du kan få det tilsendt, og ev høre om lokalsykehus godkjenner og kan ta det hvis det ikke finnes noen gynekologer

Ja, kjennes nesten ut som man henger litt etter. :hilarious: Hadde fin stigning i går, men prøver hardt og ikke teste mer da det ga meg mer uro enn ro! Kjenner meg kun gravid i korte øyeblikk, men nå er dette min første graviditet så vet ikke helt hva en kan forvente:facepalm:
Mhm, vi gjør jo på en måte det :p Men alt til sin tid :) Spennende som førstegangs! Husker jeg lurte på ALT! og jeg er ikke mye klokere nå :hilarious: Vi får bare stole på kroppene våre, det er de som må fikse dette :D

Flere med trange bukser? Tips til gode og fine bukser? Sliter med oppblåsthet…
Ja, trange bukser og siden dette er nr.3 så kjenner jeg allerede livmoren er kant i ksnt med skambeinet. Blir fort ubehag av stram bukse så gruer meg allerede til uniformsbuksa på jobb i dag:hungover: Blir så avslørende for kollega når jeg ikke får den på meg innen få uker å ikke offisielt enda:oops:

Back
Topp