Skravletråd

Ja, trange bukser og siden dette er nr.3 så kjenner jeg allerede livmoren er kant i ksnt med skambeinet. Blir fort ubehag av stram bukse så gruer meg allerede til uniformsbuksa på jobb i dag:hungover: Blir så avslørende for kollega når jeg ikke får den på meg innen få uker å ikke offisielt enda:oops:
Samme her! Nr 3 her også. Og magen blir større for hvert svangerskap Har heldigvis ikke uniformsbukse, men må ut på shopping.

Er virkelig uvel i kveld. Vondt i magen og kvalm. Innser at jeg ikke kan holde på sånn som jeg pleier på ei stund.
uff ja det kan jeg tenke meg. Nei man må lytte til kroppen nå i disse tidene!

Skal til legen om en time og be om gradert sykemelding da jeg verken fungerer på hjemmebane eller på jobb akkurat nå. Håper på å kaanskje kunne få se den lille på ultralyd om det er tid:angelic:

Skal til legen om en time og be om gradert sykemelding da jeg verken fungerer på hjemmebane eller på jobb akkurat nå. Håper på å kaanskje kunne få se den lille på ultralyd om det er tid:angelic:
Absolutt! Det må du få. Det er ikke greit at jobben går utover at du føler du fungerer hjemme :Heartpink Håper du får til ultralyd også! :D

Absolutt! Det må du få. Det er ikke greit at jobben går utover at du føler du fungerer hjemme :Heartpink Håper du får til ultralyd også! :D
Nei, kjenner på den selv også! Sjefen er heldigvis veldig på at jeg skal fungere over alt, så da måtte en sykemelding til sa han:hilarious:
Krysser fingrene, sitter å venter nå!

Jeg er så lei av å grine! Jeg griner av absolutt alt og jeg skal på jobb i dag, dette går ikke bra...

Flere som har SKIKKELIGE mensen murringer/el smerter? Har alltid hatt murringer ved graviditet, men dette er et annet nivå.. måtte ta paracet nå liksom..

Flere som har SKIKKELIGE mensen murringer/el smerter? Har alltid hatt murringer ved graviditet, men dette er et annet nivå.. måtte ta paracet nå liksom..
Hadde det i går. Men i dag har det hvert rolig

Hadde det i går. Men i dag har det hvert rolig
varte i ca et døgn her.. og nå er jeg tilbake til vanlige murringer og bare litt øm. Kjente jeg ble litt stressa, men er vel bare livmoren som jobber seg i gang etter såpass kort tid siden sist graviditet :hilarious: :wideyed:

Back
Topp