Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa! Det går fortNå mangler vi vel bare rundt 300 innlegg før vi får et skjult forum? Skravla på!![]()
Blææ.. Det er kjedelig!Orket ikke jobbe hele arbeidsdagen i dag, så må ta de timene igjen i kveld![]()
Hehe, deilig med en lur da! Hva strikker du på?Akkurat våkna, herregud æ e så trøtt om daganser litt serie og strikker litt idag. Mannen kommer hjem fra havet
![]()
Elsker Love IRLHva skjer hos dere i kveld da? Her skal bo se Love IRL og så pakke litt mer etterpå![]()

Jaa, veldig koselig programElsker Love IRL![]()
Jeg var 4+3 da jeg tok digital og fikk 2-3! Men er vanskelig å si da det er så invidueltJeg har et dilemma jeg står overfor... Jeg venter på 2-3 på digital.
Fikk positiv 1-2 uker 9 dpo (forrige onsdag kveld)
Lurer da på om jeg skal tørre å teste igjen i morgen tidlig for å håpe på 2-3 uker (er 4+2 i morgen), eller tenker dere smarte kvinner at det er lurt å vente til kvelden?![]()

Ja.. Jeg har aldri prøvd så tidlig som 4+2! Men har aldri fått positiv digital så tidlig som 9 dpo hellerJeg var 4+3 da jeg tok digital og fikk 2-3! Men er vanskelig å si da det er så inviduelt![]()
Jeg har et dilemma jeg står overfor... Jeg venter på 2-3 på digital.
Fikk positiv 1-2 uker 9 dpo (forrige onsdag kveld)
Lurer da på om jeg skal tørre å teste igjen i morgen tidlig for å håpe på 2-3 uker (er 4+2 i morgen), eller tenker dere smarte kvinner at det er lurt å vente til kvelden?![]()
Mye mulig du får 2-3Ja.. Jeg har aldri prøvd så tidlig som 4+2! Men har aldri fått positiv digital så tidlig som 9 dpo heller![]()

Mmhm.. Er liksom det. Og alt stresset med "hvorfor er det bare 1-2, ånei ånei"Jeg er ganske sikker på EL og befruktningsdato, så jeg testet med digital 4+0 og fikk 2-3. Nå er jeg litt i samme situasjon som deg bare at det gjelder å få 3+. Er 5+0 i morgen, og har veldig lyst til å ta den siste digitale da og forhåpentligvis få 3+… men såå kjipt om det fortsatt står 2-3! Da må jeg faktisk kjøpe en test til og vente noen dager.. Og er det verd det?;p
Sikkert lurt med strimmel. Tok en «RFSU Test Ofte» strimmel i formiddag.. den er vel 25mlu? Iallfall ble teststreken SUPERSTERK, mye sterkere enn kontrollstrekenMmhm.. Er liksom det. Og alt stresset med "hvorfor er det bare 1-2, ånei ånei"Men jeg tenker å ta en strimmel samtidig for å se eventuelt om de har steget siden søndag. Uææ.. Vet ikke hva jeg lander på!
Så jeg veeet jo at jeg har bra stigning, tipper jeg går for digital i morgen tidlig.. shit au!Spennende! Jeg tror jeg går for det i morgen tidlig selvSikkert lurt med strimmel. Tok en «RFSU Test Ofte» strimmel i formiddag.. den er vel 25mlu? Iallfall ble teststreken SUPERSTERK, mye sterkere enn kontrollstrekenSå jeg veeet jo at jeg har bra stigning, tipper jeg går for digital i morgen tidlig.. shit au!